Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb 2 keer de Red Maroon besteld en wil ook 2 keer de Neon Maroon bestellen. Wil ze achter elkaar schieten, twijfel echter welke eerst te doen.
Afsluiten met de Red Maroon, denk ik dan. Vooral omdat daarbij de spreiding net even wat dikker oogt. Met de Neon heb je natuurlijk wel een kleurrijk slot, maar ik zou toch voor de Red Maroon als laatste gaan.
Voor het begin van de show gebruik ik de volgende producten: 2x E-pulz, 6x Triple Riot en 4x The Ultimate. Voor nu heb ik de volgorde aangehouden zoals hierboven beschreven, maar ik twijfel of ik niet met de Triple Riot moet beginnen. Dan heb je gelijk de aandacht en kun je wellicht rustig opstarten.
Daarnaast heb ik voor de pre finale van de show de volgende producten: 4x E-Pulz, 6x Streetmuscle, 2x Red Maroon en 4x Angry Red Hornet. De E-Pulz en Streetmuscle zal ik tegelijk schieten, maar ik twijfel om laatst genoemde weg te laten omdat dat product multicolour bevat en de overige producten eigenlijk alleen rood.
Tips zijn welkom!![]()
Klinkt dik! Je zou bij het begin de Three-Stage-Trouble van Redwire kunnen toevoegen, dat zijn alleen maar salvo's van 3traps fluiters, past mooi bij de Fast Riot! Overigens zal ik direct beginnen met aandacht, dus misschien een paar at-once cakes erbij?
En waarom zou je Street Muscle weglaten? Voeg juist iets met blauw en groen toe! Een product met alleen groen en blauw kan ik zo niet bedenken, wel zijn er een aantal cakes met blinkers en multicolor, zoals de Massive of de Distraxion. Of de Stars over Vienna. Maar vraag me hardop af hoe dat gaat met de 'stille' effecten daarvoor.
OF voeg van Broekhoff van die tail-kaarsen toe met blauw en groen. Tijdens de E-Pulz en Streetmuscle, kruislinks door elkaar die tail-kaarsen erbij. OF je voegt die kleurrijke tails-waaier van Cafferata (GLITTER MINE AND COLOR COMET) toe aan de E-Pulzen. Precies ervoor, of erna; ik zou erna doen. Sluit mooi aan bij de Streetmuscle. En dan toch weer iets met blinkers toevoegen vóór het rode stuk. Zo'n blinkercake / box met rode sterren erbij. Bijna elke importeur heeft da wel.
Heel verhaal geworden, kijk maar wat je ermee doet
Edit: KIJK EENS NAAR DE BLUE SHARKS VAN REDWIRE!!! Perfect ding voor erbij!!
Volgende dilemma. Voor de finale staat oa 16 x secret salute op de planning en 12 x de whicked whistle. Twijfel echter welke ik eerst zou doen. Iemand tips ?
Ik heb zeker tips, net als de Wicked Whistle. Die moet je als eerste doen (tijdsduur +/- 15 seconden), je kunt dan na 10 seconden de 16x Secret Salute instarten zodat je nog wat kleur door de crackling doorziet.
Helemaal mee eens. Klein beetje laten overlappen want de Wicked Whistle brand nog even door maar die rust wil je niet hebben als je zo'n chaos wilt creëren.
Iemand inspiratie voor een fictief overdag showtje?
(Fictief omdat overdag vuurwerk afsteken niet mag natuurlijk)
Welke cakes heb ik beschikbaar:
Knal:
- 3x Heavy Legend 15 shots (niet verwarren met de 16 shots, de 15 shots heeft iets kleiner kaliber en is 1+1 gratis)
- 3x Delicious Thunder Rubro 36 shots
- 10x Aftershock Color Insanity Mania 10 shots
- 8x Nitraatcake 16 shots Pyrostar
Fluit:
- 1x Hyper Singleshot
- 3x Tripping Skyflyer 100 shots
Crackling:
- 2x Juggling Bouncer 15 shots Rubro, crackling boeketten en tails
- 6x Star Trooper 20 shots Rubro
Welke producten zou ik meer moeten nemen? En in welke volgorde en per hoeveel kun je ze, fictief, schieten?
Iemand inspiratie voor een fictief overdag showtje?
(Fictief omdat overdag vuurwerk afsteken niet mag natuurlijk)
Welke cakes heb ik beschikbaar:
Knal:
- 3x Heavy Legend 15 shots (niet verwarren met de 16 shots, de 15 shots heeft iets kleiner kaliber en is 1+1 gratis)
- 3x Delicious Thunder Rubro 36 shots
- 10x Aftershock Color Insanity Mania 10 shots
- 8x Nitraatcake 16 shots Pyrostar
Fluit:
- 1x Hyper Singleshot
- 3x Tripping Skyflyer 100 shots
Crackling:
- 2x Juggling Bouncer 15 shots Rubro, crackling boeketten en tails
- 6x Star Trooper 20 shots Rubro
Welke producten zou ik meer moeten nemen? En in welke volgorde en per hoeveel kun je ze, fictief, schieten?
One loud cloud van vwtIk kan ook nog wel wat hulp gebruiken bij mijn finale...
- 1 of 2x special#4 Katan (ben er nog niet helemaal uit of ik ze allebei tegelijk schiet)
- ………………
- 6x Screamer Q
- een rits Junks + 2" big chill in fan shape
Ik wil graag nog een aantal (losse en dezelfde) siercakes tegelijk de lucht in schieten tussen de 2 fluit-elementen in. Budget is ongeveer 50 tot 80 euro. Het moet wel even goed rammen zijn. Ik dacht zelf aan 4 of 5 keer de Supercell van Broekhoff (alias Wicked Warlord van Magnum), maar het mag bijvoorbeeld ook 3x de laatste cake van de transbomber zijn o.i.d.
Ik ben benieuwd hoe jullie dit gat in de finale zouden opvullen.
Bedankt alvast voor eventuele suggesties!
p.s. bestaan er eigenlijk (low budget) rapid fire achtige siercakes?
p.s. bestaan er eigenlijk (low budget) rapid fire achtige siercakes?