Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik 'moet' nog een laatste box voor de gratis cakebox actie van orthen. Ik heb van menig al gehoord welke zij zouden kiezen.
Ik heb uit de lijst de evo bomber en transbomber al en heb liever geen dubbele. Nu komt de vraag:
Welke uit de gratis box actie lijst geval ding zouden jullie kiezen en waarom?
Ik ben nogal een twijfelaar zoals menig misschien wel weten sinds ik het forum gevonden heb, en kan eigenlijk echt nog maar een box verantwoorden voor ik vragen krijg van ome duo.
Bvb dank allen :thumbsup:

Heb nu op t lijstje staan:
Skyline On Fire
Noiz
Acatenango
Branco
EVO Bomber
Limited Edition 3

Ik zoek nog iets van rond de 100,- van Evolution

Ik zit tussen de Serenity of Snowstorm 2.0
Nog tips of iets anders beters?

Zou ik voor de snowstorm 2.0 gaan. Serenity op zich sierlijke box maar vind hem qua tempo net iets te langzaam. Maar je zou ook naar de Dragon box 2 of 3 kunnen kijken. Limited Edition 1 is ook een hele mooie 30 mm box

Ik 'moet' nog een laatste box voor de gratis cakebox actie van orthen. Ik heb van menig al gehoord welke zij zouden kiezen.
Ik heb uit de lijst de evo bomber en transbomber al en heb liever geen dubbele. Nu komt de vraag:
Ik ben nogal een twijfelaar zoals menig misschien wel weten sinds ik het forum gevonden heb, en kan eigenlijk echt nog maar een box verantwoorden voor ik vragen krijg van ome duo.

Brasilian Box is echt een dikke aanrader! :D

Ik zou ook voor de Brasilian box gaan omdat het A mooi gevarieerde cakes zijn met brede spreiding en B je hebt wat meer creatieve vrijheid hoe je de box schiet. 2 x 3, doorgelont, een voor een, oplopend (1,2,3). Bij andere kan dat natuurlijk ook, maar deze box bevat 6 losse cakes.

Het is de Snowstorm 2.0 geworden. En ik heb i.p.v. de Bomber de Serenity door een leuke aanbieding. Dus uiteindelijk allebei. :)

Mannen! Wie heeft er nog tips voor vergelijkbare boxen qua grootte en tijdsduur als de tournament box?
Er zijn aardig wat alternatieven qua grootte maar tot noch toe spreken deze mij qua wow-factor niet direct aan.

Wil graag een zo'n megabox toevoegen aan m'n collectie maar kan hem hier in de buurt niet goedkoper vinden dan 300,- (Arnhem). Ik wil er eigenlijk een tikkeltje onder zitten qua prijs: 200-225,-. +-.

Dank!

Mannen! Wie heeft er nog tips voor vergelijkbare boxen qua grootte en tijdsduur als de tournament box?
Er zijn aardig wat alternatieven qua grootte maar tot noch toe spreken deze mij qua wow-factor niet direct aan.

Wil graag een zo'n megabox toevoegen aan m'n collectie maar kan hem hier in de buurt niet goedkoper vinden dan 300,- (Arnhem). Ik wil er eigenlijk een tikkeltje onder zitten qua prijs: 200-225,-. +-.

Dank!

Qua grootte vergelijkbaar met Tournament:
VWmania - Escape From Hell (Mijn persoonlijke favoriet)
VWmania - Nanoshot
VWtotaal - Shots of Anarchy (Toppertje op de demo)
Rubro - Flash of the Gods
Rubro - Sodom and Gommorah
Rubro - Transbomber Champions edition (Productie video vond ik mooi, op de demo echt top)
Wolff - Maximizer (ook erg goed op de demo)
Wolff - Masterpiece
Fireworks for all - Thrillseeker
Funke - Fireball (Funke altijd goed)
Funke - Mashang
Funke - Mei Banfa
China Red - Lumberjack (gave combinatie van tails en boeketten)
Evolution - Skyline on Fire (pareltje van Evo, ook echt een topdubbele compound)

Zit momenteel te twijfelen tussen The Branco of de Noi-Z, heb echt geen idee welke ik moet kiezen, iemand advies?

Zit momenteel te twijfelen tussen The Branco of de Noi-Z, heb echt geen idee welke ik moet kiezen, iemand advies?

Pfoe lastige keuze, heb ze zelf dit jaar beide in de collectie. Heb beide ook live mogen meemaken bij de demo van EVO en zijn allebei hele dikke bakken. Maar als ik eerlijk ben vond ik de Branco meer indruk maken met die dikke mines. Noi-Z is ook een hele dikke bak maar moet je vind ik persoonlijk per 2 schieten. Plus de Branco kan je ook langer van genieten, heeft een iets rustiger tempo. Als je dan moet kiezen zou ik voor de Branco gaan

Pfoe lastige keuze, heb ze zelf dit jaar beide in de collectie. Heb beide ook live mogen meemaken bij de demo van EVO en zijn allebei hele dikke bakken. Maar als ik eerlijk ben vond ik de Branco meer indruk maken met die dikke mines. Noi-Z is ook een hele dikke bak maar moet je vind ik persoonlijk per 2 schieten. Plus de Branco kan je ook langer van genieten, heeft een iets rustiger tempo. Als je dan moet kiezen zou ik voor de Branco gaan
Dat wordt het toch maar de Branco, bedankt voor de reactie :)

Denk dat de Branco dan idd een prima keuze is. Wel totaal andere effecten natuurlijk maar die mines zijn prachtig en de effecten ook. Vond m op de demo een van de beste boxen. NoiZ is ook prima maar toch wel anders.

Ik ben nog op zoek naar een assortiment cakes maar twijfel enorm tussen:

- Brasilian Box (Pangu)
- Fairytail Assortiment (Evo)
- Mega Star 6 (Mania)

Wil er maar 1 van de 3 kopen.

Ik ben nog op zoek naar een assortiment cakes maar twijfel enorm tussen:

- Brasilian Box (Pangu)
- Fairytail Assortiment (Evo)
- Mega Star 6 (Mania)

Wil er maar 1 van de 3 kopen.

Brasilian Box is zonder meer de beste van de drie maar volgens mij redelijk aan de prijs op dit moment. Fairytail is ook goed maar vind dit assortiment een tikkeltje traag, maar zal voor een euro of 80 nog wel ergens uit te halen zijn. Mega 6 persoonlijk geen ervaring mee maar in diverse freak acties wel voor een scherpe prijs te verkrijgen

Maar net hoe je het wil schieten ook denk ik. Brasillian is qua kwaliteit de beste van de 3, maar ook direct de duurste. Mijn persoonlijke voorkeur zou gaan naar de mega-6. PRima kwaliteit en voor scherpe prijzen te krijgen.

Vorig jaar heb ik de brasilian box gehad en vond m erg goed dus zelf zou ik die nemen. Maar ik heb geen ervaring met de andere.

Vorig jaar de fairy tail en de Mega 6 geschoten. Vond beide erg goed. Brasilian Box nog niet van kunnen genieten. Ik vond de Mega 6 verrassend goed voor de prijs, Prima spreiding en toch ook mooie effecten. Fairytail achter elkaar geschoten. Als ik nu moest kiezen zou ik voor de fairy tail gaan, ervan uitgaande dat deze volgend jaar moeilijker te verkrijgen zal zijn omdat het een uitloop artikel is.

Fairytail en Brasilian Box vind ik gelijkwaardig. Wil je er wat langer van genieten dan zou ik voor Fairy gaan, vind je een iets sneller tempo dan de Brasilian.

Nu vind ik zelf de Mega 6 qua kwaliteit toch wel wat onderdoen voor de 2 anderen, maar je betaald er dan ook wat minder voor. Maar ook deze heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Kortom, gewoon lekker zelf kiezen op basis van wat jij belangrijk vind. Ik zou er niet te zwaar aan tillen, want je bezorgt jezelf sowieso geen miskoop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan