Tempest

Oei... Oké de sterren waren helder van kleur, maar de rest:confused:
Wij zijn hier niet echt vrolijk om, maar denk Evo zelf ook niet echt...

00:26 Sonnet 9
01:15 Otello 100sh (laatste cake niet afgegaan)
02:24 Tempest 80sh
03:19 Hamlet 140sh
05:01 Kingsman 108sh

Vanavond naar gevraagd, hebt vuurwerk is ps 3 dagen in Nederland, het effect word veel beter als het droog word .

Dit exemplaar had het nooit in zich om eruit te halen wat het hoorde te zijn... Vocht, ik weet het niet. De Snowstorm 2.0 deed het wel gewoon goed (hetzelfde concept). Kl*te Chinezen:p

De absolute tegenvaller van de avond, eentje waar ikzelf toch juist naar uit keek, stond al op het wensenlijstje. Zeer kleine boeketten, enkel de heldere gekleurde sterren waren herkenbaar, het goud was een grote flop.

Ben benieuwd of het drogen van zo een bak nog daadwerkelijk veel verschil op gaat leveren, maar nu was ie niet te vergelijken met de eerdere vertoning.
Ben er bang voor, hier gaat ie van de lijst af voorlopig.

Gewoon een erg slechte box zo. Had zeker wel verwacht dat ie op de demo minder zal presteren als op het eerste filmpje maar niet op deze manier. Wel heel jammer want deze stond al op mn lijst.

Gewoon een erg slechte box zo. Had zeker wel verwacht dat ie op de demo minder zal presteren als op het eerste filmpje maar niet op deze manier. Wel heel jammer want deze stond al op mn lijst.
Het is altijd fijn als mensen hun mening geven. Maar misschien is het goed om te zeggen waarom je iets slecht vind. Want nu zeg je iets en niemand die er wat aan heeft. Ik vind de box zelf best prima eigenlijk. Heldere kleuren. Redelijke boeketten. Vind het gewoon een mooie goud box.
Greetz

Het sterke aan deze box was de felle kleuren en dat het echt een dahlia was qua dikte van de parels. De goudboeketten waren voor 30mm alleen niet zo super om het even zacht uit te drukken. Het was ieder geval niet de box die eerder werd getoond vanuit China.

Wat ik er niet zo goed aan vind is dat de effecten vrij klein en slap over komen. Een wereld van verschil met het eerste filmpje. Wellicht heeft het met vocht te maken. Maar ik durf deze voor dit jaar niet aan te schaffen.

Aj, dit is niet heel denderend helaas. Effecten ogen erg klein en mager zo op film. En met de ervaringen van de mensen die erbij waren haak ik tog af. Jammer, want eerste filmpjes was die ontzettend dik.

Ik ga ervanuit dat de Tempest nog zichzelf dik gaat verbeteren dan dat je op de demo zag, een 30 mm box kan alleen zo matig presteren als er wat mee aan de hand was.

Viel inderdaad tegen op de demo, leek wel alsof een chineesje wat kruit vergeten was of hij moet heel nat geweest zijn. We zullen het wel zien bij de eventuele demo's van de winkels.

Viel inderdaad tegen op de demo, leek wel alsof een chineesje wat kruit vergeten was of hij moet heel nat geweest zijn. We zullen het wel zien bij de eventuele demo's van de winkels.

zal best wellis wat mee mis kunnen zijn geweest'
maat dit is echt een wereld van verschil

Uitgaande op beeld materiaal was de Tempest idd zeer teleurstellend. Al helemaal in vergelijking met het eerste filmpje. Ik wacht ook eerst demo's van winkels af. Voor nu, helaas van de lijst af.

Ligt het nu aan mij of tel ik maar een schot of 45? Dan is hij er ook nog eens gewoon halverwege een cake mee gestopt

Hier stond hij op de wishlist, voorlopig eraf. Hoop dat Evo nog met een reactie komt

Ligt het nu aan mij of tel ik maar een schot of 45? Dan is hij er ook nog eens gewoon halverwege een cake mee gestopt

Hier stond hij op de wishlist, voorlopig eraf. Hoop dat Evo nog met een reactie komt

Nu je het zegt, is maar de helft van de schoten ja. Viel me bij de Snowstorm 2.0 ook al op dat het er geen 80 leken.

Back
Bovenaan