Blue Tail to Blue Stars with Red Blink

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 2630
Artikelnaam: Blue Tail to Blue Stars with Red Blink
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 307,5 gram
Aantal schoten: 25
Effectomschrijving: Blauwe staarten tot blauwe sterren met rode blink
Afmeting: 15 x 15,5 x 15 cm
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 20 sec
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 36,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

2630-blue-tail-to-blue-stars-with-red-blink_copy.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Projectje gemaakt met 5 peony cakes uit deze lijn. Erg gave cakes met bizar grote spreiding voor 25mm.
Deze zie je als vierde na de groene cake:

Ik was echt zeer blij en tevreden,met deze prachtige cake. Mooi compact en goed afgewerkt. Wil hem dit jaar,zeker weer halen!

Projectje gemaakt met 5 peony cakes uit deze lijn. Erg gave cakes met bizar grote spreiding voor 25mm.
Deze zie je als vierde na de groene cake:

Mooi om te zien! Dit idee had ik ook genoteerd. Lijkt me ook mooi om hem in fanshape te zetten en dan 5 van deze (1 per kleur) tegelijk te doen.

Ben heel benieuwd hoe deze de 31e presteert. Heb deze in de outlet voor een heel scherpe prijs kunnen bemachtigen

hmmm hebben er zelf al echt heel wat gebruikt voor shows, maar lage klappers hebben wij toch nog niet gehad.

Bijzonder, want ik heb er zelf in de straat ervaring mee gehad en zie het ook op diverse films terug.

Neemt niet weg dat ik erg enthousiast ben over deze lijn. Over het algemeen zeer goede cakes met een hoog tempo en goede spreiding.

weet iemand een winkel waar je deze (Blue Tail to Blue Stars with Red Blink) op dit moment kunt kopen? En dan het liefst nog iets goedkoper dan de 36,- waar vuurwerkexpert.nl hem nu voor aanbiedt...

weet iemand een winkel waar je deze (Blue Tail to Blue Stars with Red Blink) op dit moment kunt kopen? En dan het liefst nog iets goedkoper dan de 36,- waar vuurwerkexpert.nl hem nu voor aanbiedt...

Binnenkort is deze hele lijn te verkrijgen in Vollenhove. Prijs voor deze cake om en nabij de € 25,00

Wellicht handig om een topic aan te maken voor de dealers? Zijn best wel wat mensen die zoekende zijn.
Wij zullen iig een groot gedeelte van deze lijn gaan verkopen.

Bij Vuurwerk Almere Haven op dit moment te koop voor 19,95. Staat onder bunker outlet, let op de freak actie eindigt 15 oktober

Back
Bovenaan