[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook dit jaar valt de zondag er tussendoor waardoor er inderdaad de 28ste al afgehaald kan worden.
Staat deze er dan nog niet tussen?

Marketingtechnisch lijkt het me niet handig om de 28e dicht te houden, dat het nu dicht zit oke maar om dat tot eind november door te zetten. Veel mensen zijn vrij op de zaterdag en kunnen dus vuurwerk ophalen/kopen. Er is ook nog geen informatie over het nachtophalen en ophalen in Rijssen, dat zou de drukte mooi kunnen verspreiden.

Marketingtechnisch lijkt het me niet handig om de 28e dicht te houden, dat het nu dicht zit oke maar om dat tot eind november door te zetten. Veel mensen zijn vrij op de zaterdag en kunnen dus vuurwerk ophalen/kopen. Er is ook nog geen informatie over het nachtophalen en ophalen in Rijssen, dat zou de drukte mooi kunnen verspreiden.
hij is niet dicht? hij zit gewoon al vol op deze dag.

Als het goed is,komt de 28e nog blokken vrij zover ik begrepen heb,zit daar zelf ook op te wachtten voor die dag..
Het is toch handiger als mensen meerdere bestellingen hebben deze samen te voegen tot 1 of ben ik nou achterlijk? Bij huisman in Huissen doen ze dit al jaren en werkt gewoon perfect, en dan derbij mocht het niet lukken kunnen ze dan de 31 e de tijden verruimen ik kom uit nachtdienst en kan daar echt niet voor 9.00 s'ochtends zijn beperkte keuze kwa tijden ook helaas.

Goedemiddag beste freaks

Om even duidelijkheid te scheppen, het heeft niks met marketing technisch te maken, het is gewoon simpel zoals jullie weten is vwpd praktisch het hele jaar open en ja er zijn nu éénmaal best wel een hele groep mensen die in de afgelopen maanden al besteld hebben waardoor de 28 al vrij snel vol zat kwa tijd blokken, Wij proberen natuurlijk zoveel mogelijk mensen op zijn of haar tijd en datum te kunnen bedienen maar het moet logistiek ook mogelijk zijn natuurlijk , ook wij hebben maar een bepaalde opslag capaciteit waar wij aan moeten voldoen en gokken op nieuwe levering tussen door is natuurlijk een grote gok wat kan betekenen dat wij veel mensen moeten gaan teleur stellen mochten de bestelde producten dan niet optijd binnen zijn, uiteraard houden wij altijd een slag om de arm wat betreft blok uren, maar goed zoals ik al zei komt het niet daar alleen bij kijken.
Wat betreft die freaknight zoals ik laatst al aangaf zijn wij daar druk naar aan het kijken maar ook dat is niet zo maar even besloten helaas, je moet vergunningen daarop aanpassen/ nieuwe aanvragen , daarbij moet je ook dan de mankracht hebben om dat te kunnen bolwerken ( wij werken al van 05.30 tot 22.00 per dag dus ja) dat komt er ook bij kijken.
MAAR we doen ons best jullie zoveel mogelijk de gelegenheid te geven om jullie wensen bespreekbaar te maken.

Graag zouden wij dan ook weten hoeveel interesse er zou zijn voor een freaknight ( en dan het liefste van mensen die al bestellingen hebben lopen en deze dan zouden willen omzetten naar de freaknight).

Wij hopen jullie zo weer een beetje up to date te hebben gemaakt

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedemiddag beste freaks

Om even duidelijkheid te scheppen, het heeft niks met marketing technisch te maken, het is gewoon simpel zoals jullie weten is vwpd praktisch het hele jaar open en ja er zijn nu éénmaal best wel een hele groep mensen die in de afgelopen maanden al besteld hebben waardoor de 28 al vrij snel vol zat kwa tijd blokken, Wij proberen natuurlijk zoveel mogelijk mensen op zijn of haar tijd en datum te kunnen bedienen maar het moet logistiek ook mogelijk zijn natuurlijk , ook wij hebben maar een bepaalde opslag capaciteit waar wij aan moeten voldoen en gokken op nieuwe levering tussen door is natuurlijk een grote gok wat kan betekenen dat wij veel mensen moeten gaan teleur stellen mochten de bestelde producten dan niet optijd binnen zijn, uiteraard houden wij altijd een slag om de arm wat betreft blok uren, maar goed zoals ik al zei komt het niet daar alleen bij kijken.
Wat betreft die freaknight zoals ik laatst al aangaf zijn wij daar druk naar aan het kijken maar ook dat is niet zo maar even besloten helaas, je moet vergunningen daarop aanpassen/ nieuwe aanvragen , daarbij moet je ook dan de mankracht hebben om dat te kunnen bolwerken ( wij werken al van 05.30 tot 22.00 per dag dus ja) dat komt er ook bij kijken.
MAAR we doen ons best jullie zoveel mogelijk de gelegenheid te geven om jullie wensen bespreekbaar te maken.

Graag zouden wij dan ook weten hoeveel interesse er zou zijn voor een freaknight ( en dan het liefste van mensen die al bestellingen hebben lopen en deze dan zouden willen omzetten naar de freaknight).

Wij hopen jullie zo weer een beetje up to date te hebben gemaakt

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

mijn kan je er vast bij zetten!
Voor de rest zou ik de blokken zo laten en enkel nog mensen die al besteld hebben om de bestellingen samen te voegen voor de 28e.
Anders word het wss weer een chaos als er nog meer mensen komen dan men eigenlijk aan kan.
Je zou in mijn ogen enkel nog de blokken vrij kunnen geven van mensen die besteld hebben en die naar de freaknight verplaatst worden.

Mogelijkheid om producten van Vulcan in het assortiment op te nemen? Zitten toch echt wel toppers tussen zoals Oman, Montreal en Sky Screamers 2.0. Een goede huilbak missen we zowiezo.

Mogelijkheid om producten van Vulcan in het assortiment op te nemen? Zitten toch echt wel toppers tussen zoals Oman, Montreal en Sky Screamers 2.0. Een goede huilbak missen we zowiezo.

Naar ons idee hebben we genoeg goede toppers kwa compounds en boxen in ons assortiment, niet te vergeten die nieuwe boxen van diverse importeurs waar wij al zaken mee doen die nog toegevoegd gaan worden.
daarnaast wat betreft goede wissle cakes .Ik zou zeggen heb geduld en laat je verrassen meer kan ik er nog niet over kwijt :D

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik zou baad hebben bij een ophaaltijd van tussen de 03:00 en 03:30. Als daar een ophaalblok mogelijk is, heel graag! Hij staat nu namelijk tussen 06:00 en 06:30, maar dat pst eigenlijk heel vervelend in m’n route...

Een freaknight actie zou echt top zijn. Ik ben daar wel voorstander van. Hoop ook dat dit er Door komt .

Gisteren bestelling geplaatst, maar geen order bevestiging oid gekregen helaas. Heb Valk gemaild, hopelijk is mijn geld niet per ongeluk naar een fiets gegaan :P

Gisteren bestelling geplaatst, maar geen order bevestiging oid gekregen helaas. Heb Valk gemaild, hopelijk is mijn geld niet per ongeluk naar een fiets gegaan :P

Goeden morgen

Heb jij je spam toevallig nagekeken, het wil wel is gebeuren dat de mail daarin verdwijnt.
8k zal in ieder geval de mail even nakijken die jij gestuurd hebt

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Klopt we zijn dan aan het kijken van 00.00 tot 02.00 of iets later.
Ik denk dat langer niet eens nodig zal zijn, toch?
Freaknight trekt alleen een handvol echte freaks, denk ik. Die heb je met een uurtje, misschien 2, zeker wel afgehandeld :)

Voor degene die alsnog de 28e willen ophalen (VWPD), maar niet kunnen vanwege de volle blokken (waaronder ik :cry:) is zo'n freaknight natuurlijk ideaal. En sowieso een leuke happening lijkt me :biertje:

Uitwijk naar Rijssen voor VWPD zal ook een aantal mensen blij maken en hopelijk bij het ophalen ook een boel drukte en wachten schelen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan