[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor ons de eerste keer dat we hier vuurwerk geshopt hebben. Nu vroegen wij ons af, worden de boxen met of zonder kooi afgeleverd aan de klanten?

Goedenmiddag

De boxen die vanaf de importeur zonder kooi geleverd worden zijn dus uiteraard zonder, MAAR de boxen die vanaf de importeur MET kooi geleverd worden ,gaan 1 op 1 door naar de klant en zijn dus met kooi.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Beste freaks

Zoals jullie weten is de productie voor al het vuurwerk in china in volle gang, uiteraard word er dus ook hard gewerkt aan onze valk producten.
Hier onder een paar kiekjes uit de fabriek in china waar al ons valk vuurwerk gemaakt word .
Bekijk bijlage 46229
Bekijk bijlage 46230

Meer foto's zullen volgen van andere producten

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is er nog iets veranderd aan deze Thunder Kings ? Ander formaat,label effect?

@subarufreak Komt de Angry Hornet van Rubro ook nog op de site van vwperdoos? :)

Goedenmiddag ja zeker komt deze weer op de site, NA september zal deze weer toegevoegd gaan worden, dus houd rond die tijd de site in de gaten dan zal je hem er vanzelf bij zien staan.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Kan alleen 30-31 december kiezen als afhaaldag, neem aan dat dit nog veranderd wordt?

Goedenmiddag

Ik denk dat dan alle afhaal momenten van 29 al vol zitten, heb je al een bestelling op de 29e staan dan kunnen deze samen gevoegd worden, anders moeten we echt gaan kijken of er nog ruimte is op de 29 kwa afhaal moment.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is wel vaker voorgekomen dat het vol zat en dat het weer openstond later. Wacht het wel even af wat er gebeurd als de site weer helemaal up to date is. De 29e is overigens een zondag.

Hi subarufreak, 2 vraagjes:
- Komt de escape from hell weer op voorraad?
- Hoe zit dat nu met ons account op VPD? Ik kan op de website niet zien welke bestellingrn ik allemaal heb gedaan. Je hebt al gezegd dat bestellingen samengevoegd kunnen worden met het eerste afhaalmoment dat gekozen is. Maar hoe gaat dat dan straks met het gratis vuurwerk? Hebben jullie per account wel goed overzicht wat allemaal besteld is?

iets telaat dit jaar met bestelen maar 29 is dus vol oke dan moet ik nu me freak besteling ergens anders gaan doen jmmer heel jammer dit

Hi subarufreak, 2 vraagjes:
- Komt de escape from hell weer op voorraad?
- Hoe zit dat nu met ons account op VPD? Ik kan op de website niet zien welke bestellingrn ik allemaal heb gedaan. Je hebt al gezegd dat bestellingen samengevoegd kunnen worden met het eerste afhaalmoment dat gekozen is. Maar hoe gaat dat dan straks met het gratis vuurwerk? Hebben jullie per account wel goed overzicht wat allemaal besteld is?

Goedemiddag

De escape erom hell komt uiteraard weer op voorraad, op dit moment zijn we met vakantie dus we zullen deze zo spoedig mogelijk weer op voorraad gaan zetten.
Wat betreft de bestellingen, uiteraard staat alles goed in ons systeem, als je meerdere bestellingen hebt en je wilt deze graag samengevoegd hebben zodat het ophaal moment op 1 dag gaat plaatsvinden dan moet je even een mail sturen naar ons met alle bestelnummers die je hebt, wij kunnen er dan voor zorgen dat deze samen gevoegd worden zodat je alle bestellingen op 1 dag zou kunnen ophalen.

Hoop dat dit antwoord zo duidelijk is voor je .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Wanneer worden de nieuwe Evolution producten toegevoegd zoals de Snowstorm 2.0 en de Color Storm ?

En komen er nog losse producten bij zoals de Hellfire Thunder ook van Evolution ?

Wanneer worden de nieuwe Evolution producten toegevoegd zoals de Snowstorm 2.0 en de Color Storm ?

En komen er nog losse producten bij zoals de Hellfire Thunder ook van Evolution ?

Goedenavond

Wij zijn nog aan het kijken welke nieuwe producten wij van EVO opgaan nemen in ons assortiment, zodra dit wij dit weten zullen de producten toegevoegd gaan worden aan de site.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Het buurtassortiment is al geruime tijd niet meer op voorraad, gaat deze nog aangevuld worden?

Het buurtassortiment is al geruime tijd niet meer op voorraad, gaat deze nog aangevuld worden?

Goedemiddag

Begin september gaan wij alles nakijken aanvullen waar nodig etc etc.
Dus nog even geduld aub alles komt goed.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

goedenmiddag, heb van de week jullie een email gestuurd maar helaas nog geen antwoord terug gehad mvg

Goedemiddag

Dat kan kloppen op dit moment hebben wij nog vakantie, vandaar dat je email nog niet beantwoord is.
Vanaf volgende week zijn wij weer terug en kan je een reactie verwachten.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

waneer komen de gratis producten er bij en heb al tig keer mail gestuurd over een box die bij me besteling niet geleverd was nog geen antwoord gehad

waneer komen de gratis producten er bij en heb al tig keer mail gestuurd over een box die bij me besteling niet geleverd was nog geen antwoord gehad

Euh.........

Goedemiddag

Dat kan kloppen op dit moment hebben wij nog vakantie, vandaar dat je email nog niet beantwoord is.
Vanaf volgende week zijn wij weer terug en kan je een reactie verwachten.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan