Metallion Blitz

Dit vond ik één van de beste boxen tijdens de Vuurwerkmania Winkeliersdemo 2019. Hierbij mijn filmpje:

Een lekker aparte compound. Effecten die niet alledaags zijn.... go getters, crossettes (waar we heel blij verrast door werden) zie je maar weinig. Het Red Ghost zie je wat meer, maar niet veel en ik zag nog spinners die mij bekend voorkomen van de Mad Twister van Wolff. Toffe bak dit.

Zeker weer eentje voor op de wishlist. Lekker divers en mooie heldere kleuren heel netjes!

Deze had ik nog niet gezien, maar na het zien van het filmpje vind ik het meteen 1 van de mooiste nieuwe producten 2019. Wat een fantastische kleuren en wat een hoop variatie aan effecten, die ook allemaal achter elkaar passen. Er is er niet eentje die volgens mijn gevoel een storende factor is, oftewel, het klopt allemaal en maakt deze bak echt gruwelijk goed.

Zeer gave box. Heb vanmiddag het filmpje meerdere keren bekeken. Gaat er bij komen dit jaar.

Laatst bewerkt:
Ik zou even de Vuurwerkmania actie afwachten :)
In principe is 105 idd een mooie aanbieidng waar de Vuurwerkmania (bijna) geen verschil gaat maken. Als je meer van plan bent bij Mania te gaan bestellen (zeg bijv 250 euro) dan zou ik nog heel even tot morgen wachten ;-)

Ik zou even de Vuurwerkmania actie afwachten :)

Verwacht dat mania weer met 20% gaat komen. Aangezien bij diverse shops artikelen als de junk en de monster ride al worden aangeboden voor 20% minder dan dat ze nu op de mania site staan.

Natuurlijk wacht ik daar nog wel even op voor de zekerheid. Maar voor 105,- gaat die wel in het winkelwagentje denk ik :D

Back
Bovenaan