Hallo, nogmaals al het vuurwerk wat wij aanbieden op onze website is op voorraad. Ik zit op dit moment met gezondheidsklachten dus ben niet in de gelegenheid om hier op het forum steeds te kunnen reageren.
Gerrit
Sterkte Gerrit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo, nogmaals al het vuurwerk wat wij aanbieden op onze website is op voorraad. Ik zit op dit moment met gezondheidsklachten dus ben niet in de gelegenheid om hier op het forum steeds te kunnen reageren.
Gerrit
Gerrit
Sterkte zowel met de gezondheid als met al het nieuws.Hallo, nogmaals al het vuurwerk wat wij aanbieden op onze website is op voorraad. Ik zit op dit moment met gezondheidsklachten dus ben niet in de gelegenheid om hier op het forum steeds te kunnen reageren.
Gerrit
Goed je weer terug te zien Gerrit! Sterkte en succes de komende tijd!
Tevens voor de liefhebber die tijdens de vroege verkoop aanwezig is... Ik heb nog een bestelling ter overname aangezien ik niet in de gelegenheid ben om helemaal naar het noorden toe te rijden deze dag!
Dragon Box 1
Dragon Box 2
Dragon Box 3
Kosten in de webshop nu 80 euro per stuk, 240 euro per 3. Ik verkoop ze alle 3 bij elkaar voor 180 euro (60 per stuk, spotprijs, maar ik ga het echt niet redden).
Ik heb ze vandaag telefonisch gesproken. De freak site zal binnenkort sluiten en dit jaar zal alleen de reguliere site open blijven. Ze stoppen niet voorgoed met de freaksite, deze zal volgend jaar weer actief zijn.Zo gerrit is ook weer van de rapid rampage af. Wie er nog sirens salvo wil moet ook snel zijn.... Wanneer komen er weer wat aanbiedingen en producten bij op de site ?
Ik heb ze vandaag telefonisch gesproken. De freak site zal binnenkort sluiten en dit jaar zal alleen de reguliere site open blijven. Ze stoppen niet voorgoed met de freaksite, deze zal volgend jaar weer actief zijn.
Ik heb ze vandaag telefonisch gesproken. De freak site zal binnenkort sluiten en dit jaar zal alleen de reguliere site open blijven. Ze stoppen niet voorgoed met de freaksite, deze zal volgend jaar weer actief zijn.
Was het niet gewoon netjes geweest om te wachten met het nieuws brengen tot gerrit het zelf gebracht heeft, nu zaai je verwarring en mogelijk omzetverlies toe voor Gerrit, laat hem het nieuws/of een van zijn medewerkers brengen.
Ik ga ervanuit dat alles goed komt. zoals hij zelf al aangaf gaat er gewoon geleverd worden en blijft de reguliere site open, dus de winkel ook.