[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gerrit, kunnen we in het najaar weer een kortingsactie verwachten vanaf een bepaald bedrag, zoals afgelopen jaar ? 1e bestelling is een feit.

GR. brian

Laatst bewerkt:
Gisteravond heb ik contact gehad met Gerrit,
wegens prive omstandigheden is hij momenteel niet in de gelegenheid om hier te reageren.
Welke cowboy verhalen er allemaal ook rond gaan.... de hoe en wat waarom hij wegens prive omstandigheden niet kan reageren en / of met megavuurwerkfreaks bezig kan zijn is heel wat minder spannend als sommigen hier denken.
Alles wat momenteel op de site staat is op voorraad en zal geleverd worden wanneer besteld.
Op acties e.d. moet nog even gewacht worden tot Gerrit weer zelf bereikbaar is, daar hij dit altijd persoonlijk bepaald en dit niet aan een ander uit wil besteden.

Wegens prive-omstandigheden....dat kan je zo omschrijven.
Persoonlijk vind ik dat ik hier toch iets over moet zeggen. Heb eerst jaren alleen meegelezen en een tijd geleden toch maar gevonden dat ik een account moest aanmaken :D. De leden die hier besteld hebben zouden eens moeten googlen. Niets ten nadele van megavuurwerk, doe dit echt niet om de winkel zwart te maken oid. Bestelde hier reeds enkele jaar een deel van mij collectie en dat was de lange rit meer dan waard. Dit jaar sla ik echter even over en kijk wel aan hoe dit verloopt voor Gerrit. Hopelijk komt alles goed met Megavuurwerk en met de de bestellingen van de leden! (al ga ik daar toch wel vanuit met de ervaring die ik heb)

Niets ten nadele van megavuurwerk, doe dit echt niet om de winkel zwart te maken oid.
Ondertussen is dat het enige wat je bericht doet/bereikt. Mocht je je daar echt niet bewust van zijn geweest, lees dan in vervolg nog eens over en denk na voor je het bericht verzendt?

Wat er ook speelt: sterkte, Gerrit! Je komt er wel weer.

Niet meer dan normaal dat primal de zaak even vanaf de andere kant belicht. Daar is een forum voor en zo kunnen leden zelf hun afweging maken. Daar zie ik geen zwart making in persoonlijk. Het is ook niet niks zo.

Het heeft in de media gestaan met foto en al zelfs dus dan hoeft er hier ook niet omheen gedraaid te worden toch :bonk:

B881874469Z.1_20190522113412_000+G2P1B3FNP.1-0.jpg

Politie stuit in Leeuwarden op lab voor synthetische drugs
22 mei 22 mei Friesland

Direct dit artikel delen:
In de bedrijfsloods aan de Mr. P.J. Troelstraweg in Leeuwarden waar de politie dinsdag de hele dag onderzoek heeft gedaan, zijn apparatuur en grondstoffen voor het maken van synthetische drugs gevonden.

Er zijn nog geen aanhoudingen verricht. De politie kwam het drugslab op het spoor na een tip. De Landelijke Faciliteit Ontmantelen is bezig met het opruimen van al het materiaal.

,,De tip is heel recent binnengekomen. Daarna zijn we pats-boem naar binnen gestapt", zegt politiewoordvoerder Ernest Zinsmeyer. ,,Daardoor begint het onderzoek eigenlijk nu pas."

Lees ook: Loods in Leeuwarden afgegrendeld door politie: drugsonderzoek gaande

https://www.lc.nl/friesland/Politie-stuit-in-Leeuwarden-op-lab-voor-synthetische-drugs-24478878.html

tja, die cowboyverhalen is dus precies waar ik op doel.
Zoals te lezen staat in je link "er zijn nog geen aanhoudingen verricht"... denk je nou echt dat als de eigenaar van een terrein / pand verdacht wordt dat er dan geen aanhoudingen zijn verricht?
zoals ik zei, de reden voor afwezigheid alhier is een stuk minder spannend als wat er in dit nieuwsbericht staat.
wanneer je toch aan het speuren gaat... kijk ook even via google maps van bovenaf... je ziet dat er achter het megavuurwerk pand nog een klein schuurtje staat los van het pand. dit pand is/was te huur.

nu laat ik het aan 1 ieders eigen voorstelling te bepalen of je vindt dat je als verhuurder iets verhuurd, je aansprakelijk bent voor wat diegene allemaal uitspookt in "jouw" verhuurde pand.....

Zou mooi zijn Elgielo als het klopt wat je zegt dat iedereen geleverd zou krijgen bij de ophaaldagen.

Echter aangezien het niet de 1e keer is dat ze daar wat vinden,maakt dat de verhuurder helaas
alleen maar meer verdacht.
Je hoeft er niet omheen te draaien dat hij gewoon vastzit daarvoor,daar ontkom je niet aan.
Geef je zelf ook al de hint naar met 'als Gerrit weer beschikbaar is'..
We hopen er uiteraard het beste van,maar de feiten zijn helaas wel tegen Gerrit.

Als het echt zo is dat hij verdacht word is deze zaak, dan is het risico ook groot dat justitie beslag legt op overige eigendommen dan wel ondernemingen. Hopelijk valt het allemaal mee maar ik ga niet de gok nemen om iets te bestellen tot nader bericht.

Ik snap wel dat als je hier besteld hebt dat je dan met vragen zit. Maar nu wordt er wel heel erg gespeculeerd. Laten we de feiten gewoon afwachten en die zullen vast snel genoeg komen.

Zou mooi zijn Elgielo als het klopt wat je zegt dat iedereen geleverd zou krijgen bij de ophaaldagen.

Echter aangezien het niet de 1e keer is dat ze daar wat vinden,maakt dat de verhuurder helaas
Je hoeft er niet omheen te draaien dat hij gewoon vastzit daarvoor,daar ontkom je niet aan.
We hopen er uiteraard het beste van,maar de feiten zijn helaas wel tegen Gerrit.

Als je echt zo van de feiten bent kraam dan niet zulke onzin uit want Gerrit zit namelijk helemaal niet vast. Dat hij momenteel niet reageert heeft totaal niets met drugs te maken.

Heren, laten we voor nu even de officiële berichtgevingen afwachten. Zoals al is gemeld speelt er het een en ander achter de schermen bij Megavuurwerk, maar ook wij weten niet meer dan dat er op het internet staat vermeld. Laten we vooral niet speculeren, deze reacties zullen in het vervolg dan ook worden verwijderd.

Heren, laten we voor nu even de officiële berichtgevingen afwachten. Zoals al is gemeld speelt er het een en ander achter de schermen bij Megavuurwerk, maar ook wij weten niet meer dan dat er op het internet staat vermeld. Laten we vooral niet speculeren, deze reacties zullen in het vervolg dan ook worden verwijderd.

Een aantal posts verwijderd, zoals Djaimy al zei laten we de officiële berichtgeving afwachten. Posts hierover zullen verwijderd worden.

Want als een van de leden meer weet mag dat niet gedeeld worden? Best vreemd aangezien best veel leden er een bestelling hebben gedaan en dus erg benieuwd zijn.

Zojuist Gerrit nog op zijn terrein gezien:thumbup:
Druk bezig met zijn overige werkzaamheden.

Hallo, nogmaals al het vuurwerk wat wij aanbieden op onze website is op voorraad. Ik zit op dit moment met gezondheidsklachten dus ben niet in de gelegenheid om hier op het forum steeds te kunnen reageren.

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan