Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Na exact vijftien etmalen stond de tellert op 14.118. Dat is een gemiddelde van 941,2 meldingen per dag. Als dat gemiddelde zo blijft, staat de teller op 31-12 om 20 uur op 35.765 meldingen
Bijna een daling van 2000 stemmen per dag zo'n beetje, jammer om te zien.
Ik geloof dat er deze maand vier miljoen mensen vuurwerk bestellen/kopen. De verkopers daarvan zouden wellicht wat beter hun best kunnen doen om ikervaargeenoverlast.nl onder de aandacht van hun klanten te brengen.
Maar misschien kunnen ze zich beter richten op hun eigen petitievoorvuurwerk.nl. Vandaag liefst 31 nieuwe handtekeningen erbij.
Vind sowieso dat de importeurs en verkopers weinig van zich laten horen, mijn gevoel is dat ze zich als een mak lammetje naar de slachtbank laten sturen. Tegengeluid is er bijna niet.
Bijna een daling van 2000 stemmen per dag zo'n beetje, jammer om te zien.
Ik geloof dat er deze maand vier miljoen mensen vuurwerk bestellen/kopen. De verkopers daarvan zouden wellicht wat beter hun best kunnen doen om ikervaargeenoverlast.nl onder de aandacht van hun klanten te brengen.
Na exact 17 etmalen stond de teller op 14.902. Dat is een gemiddelde van 876,6 meldingen per dag. Als dat gemiddelde zo blijft, staat de teller op 31-12 om 20 uur op 33.310 meldingen.
@Martin: Goeie brief, chapeau!
Na exact 18 etmalen stond de teller op 15.392. Dat is een gemiddelde van 855,1 meldingen per dag. Als dat gemiddelde zo blijft, staat de teller op 31-12 om 20 uur op 32.493 meldingen.
Idd, als elke importeur een banner op de website zou plaatsen en dit communiceert naar zijn dealers heb je landelijke dekking en bereik je de doelgroep.