[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed je weer terug te zien Gerrit. En fijn weer een aanbieding helaas had ik deze net 1,5 week geleden al besteld bij jullie.

Bedankt Gerrit! De zoveelste bestelling bij jou, en nu de laatste Red Maroon er ook bij besteld. Nog nooit gehad, maar in deze mooie actie direct besteld!:handsup: En het is dat ik de immortal gold al heb (omlabeling van Katan), anders had ik die voor die prijs er absoluut bij genomen!

Ps. Ik heb nu 4 bestellingen bij je staan, maar van geen enkele een bevestiging per e-mail. Wellicht even met terugwerkende kracht nog doen?

Bedankt Gerrit! De zoveelste bestelling bij jou, en nu de laatste Red Maroon er ook bij besteld. Nog nooit gehad, maar in deze mooie actie direct besteld!:handsup: En het is dat ik de immortal gold al heb (omlabeling van Katan), anders had ik die voor die prijs er absoluut bij genomen!

Ps. Ik heb nu 4 bestellingen bij je staan, maar van geen enkele een bevestiging per e-mail. Wellicht even met terugwerkende kracht nog doen?

Heb net ook de Red Maroon besteld,wel gewoon bevestiging per mail gekregen.
Heb je wel mailadres ingevuld? of staat hij in spam-vak,sond hij bij mij namelijk ook;)

Pff wilde net de red maroon bestellen omdat deze hoog op mijn lijstje staat, is deze binnen 2 uur alweer uitverkocht. Gerrit heb je er ergens nog 2 verdwaalde staan in de bunker?

Heb net ook de Red Maroon besteld,wel gewoon bevestiging per mail gekregen.
Heb je wel mailadres ingevuld? of staat hij in spam-vak,sond hij bij mij namelijk ook;)

Je hebt gelijk, bedankt!
Nu heb ik dus wel de bevestiging van de Red Maroon, maar van die andere 3 dus niet... en die zijn wel leidend voor de ophaaltijd. Maar regel ik verder wel met Gerrit :)

Je hebt gelijk, bedankt!
Nu heb ik dus wel de bevestiging van de Red Maroon, maar van die andere 3 dus niet... en die zijn wel leidend voor de ophaaltijd. Maar regel ik verder wel met Gerrit :)

Zullen die er ook wel in hebben gestaan,alleen spam wist hij automatisch na 10 dagen,dus dat inderdaad maar met Gerrit regelen zoals je zelf ook al aangeeft.

Beste Megavuurwerkfreaks,

Zou de "Tournament box" ook weer op voorraad kunnen komen?
Voor zulke prijzen wil ik er uiteraard wel 1, en de "Immortal gold" is ook zeker mooi geprijsd!:handsup:

Hallo,

Nog 2 prijs aanpassingen van de showtime van Cafferata
Gold Mine en Color Comet nu € 30,-
Glitter Mine en Color Comet nu € 18,50

Crackling crystal is weer aangevuld.

Gerrit

Gerrit, hmmmmmm wat doe je mij aan!

Bestel ik gisteren net 2x All Nightmare Long en 1x Event Immortal Gold. :cry: Ik kruip nu huilend in bed en ga aan het oortje van mijn knuffelbeestje sabbelen. Of mag ik zo brutaal zijn om te vragen of .....

Greetzzzz,
Stef

Gerrit, hmmmmmm wat doe je mij aan!

Bestel ik gisteren net 2x All Nightmare Long en 1x Event Immortal Gold. :cry: Ik kruip nu huilend in bed en ga aan het oortje van mijn knuffelbeestje sabbelen. Of mag ik zo brutaal zijn om te vragen of .....

Greetzzzz,
Stef

Hallo,

Je hebt een pm.
Ik los het altijd netjes op.

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan