[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis mijn complimenten dat je zo vroeg in het seizoen al de nieuwe evo producten online hebt weten te krijgen. Dacht dat scheelt weer een hoop stress totdat ik zag dat het ff helemaal los ging:bonk:

Gelukkig mijn collectie weer iets kunnen uitbreiden.

Mooie bestelling hoor! Denk dat jij wel een kerstpakket krijgt van Dennis dit jaar als beste klant:p:wink:

Mooie bestelling hoor! Denk dat jij wel een kerstpakket krijgt van Dennis dit jaar als beste klant:p:wink:

Dat is een hele goeie Komkommer, had daar niet eens over nagedacht...Zal Dennis eens vragen wat er in mijn kerstpakket komt dit jaar:p

Thnx, dacht deze items wil ik sowieso hebben dus bestel maar gelijk want ging op een gegeven moment wel erg hard.

Goede morgen Fireworkfanatic

Ik had van de week wel levering en deze zit ook in de bunker van evolution.
Alleen ik heb daar geen foto gemaakt in de bunker wel heb ik een foto gemaakt van de levering deze staat op dit topic.

Jammer dat de memorial shot iets aan de prijzige kant zit om wat in te slaan.
Dit is maar net hoe je het bekijkt!
Dit is een effect welke meer tijd in het produceren vergt dus ook meer kost in productie wat weer resulteert in een hogere inkoop, als vuurwerk kenner kun je dit weten en is dus ook geen verrassing.
Als je deze vergelijkt met een aantal andere is deze zelfs nog redelijk goedkoop!

gr
Evolution Fireworks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan