[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ook al een tijd helemaal geen reactie meer gehad. Ik verwacht het verder ook eigenlijk niet meer als ik de reacties zo lees.
Misschien is het beter om even een belletje doen naar Breda heb je gelijk een reactie,in plaats van afwachten in deze drukke tijd voor de vuurwerkwinkels :wink:

Beste,

Graag zie ik nog een reactie tegemoet na aanleiding van mn PM.

Je hebt een reactie. :)

@MasterBSC: wil jij je vraag nog eens opnieuw sturen.

@iedereen: na morgen is de freaksite dicht. Daarna nemen we geen vragen meer in behandelingen over de freakorders, freakprijzen, uitzonderingen e.d. in behandeling. Mochten er producten worden afgekeurd dan mag men in de winkel zelf iets anders uitzoeken. Dit kan niet van te voren (dit is echt niet te doen met de drukte die we nu hebben). Voor ons is het ook heel vervelend dat er producten worden afgekeurd. Hopende op jullie begrip.

Je hebt een reactie. :)

@MasterBSC: wil jij je vraag nog eens opnieuw sturen.

@iedereen: na morgen is de freaksite dicht. Daarna nemen we geen vragen meer in behandelingen over de freakorders, freakprijzen, uitzonderingen e.d. in behandeling. Mochten er producten worden afgekeurd dan mag men in de winkel zelf iets anders uitzoeken. Dit kan niet van te voren (dit is echt niet te doen met de drukte die we nu hebben). Voor ons is het ook heel vervelend dat er producten worden afgekeurd. Hopende op jullie begrip.

Wel een vergelijkbare toch? En niet iets voor 80 gekocht vooraf en dan bij iemand aan de balie de boodschap zoek maar iets voor 80 uit in de showroom? :-):D

Wel een vergelijkbare toch? En niet iets voor 80 gekocht vooraf en dan bij iemand aan de balie de boodschap zoek maar iets voor 80 uit in de showroom? :-):D

Dat zal wel erg brutaal zijn. ;) Nee men mag iets uitzoeken voor de adviesverkoopprijs (die vanuit de leverancier is vastgesteld). Bij twijfel dan is vuurwerkbieb een goed referentiekader!

Dat zal wel erg brutaal zijn. ;) Nee men mag iets uitzoeken voor de adviesverkoopprijs (die vanuit de leverancier is vastgesteld). Bij twijfel dan is vuurwerkbieb een goed referentiekader!

Toppie! :D Het is gebeurd vroeger in sommige winkels haha, brrr.

Vorig jaar ook goed geholpen trouwens toen iets niet klopte en netjes omgeruild :-)

Beste freaks,

We hebben net voor het sluiten van de markt nog een aantal producten voor jullie opnieuw online gezet :

On the beat voor €85
Colorful city voor €85
Brasillian box voor €92,50
Yellow river voor €19,95
Event box 4 seasons voor €79,95

Omdat de site moet indexeren (wat waarschijnlijk morgen ochtend gebeurt) kun je deze producten het beste opzoeken bij het zoek balkje. Bij het toevoegen aan de winkelwagen moet hij de actie prijzen in je mandje aangeven.

Limited Edition box 3 staat op voorraad en als je hem toevoegt " niet op voorraad"
Hoop dat ik hem nog kan bestellen voor deze mooie prijs?

Limited 3 is op. Soms komt er een geannuleerde order terug in de voorraad. Ik vermoed dat er net een terug in de voorraad is gekomen en gelijk weer georderd. Als je 'm op dat moment niet kunt bestellen, dan is 'ie er ook niet. Overigens gaan we niet iedereen op de hoogte houden als iets weer terugkomt dat is onmogelijk. Ook als er na de freakactie bepaalde items weer op voorraad worden gezet gaan we geen uitzonderingen maken. Ergens houdt het op, hoe lief we jullie ook vinden! ;)

Balen dat hij op is :( Morgen avond maar even mijn bestelling aanpassen en definitief maken.
Moet weer gaan puzzelen voor wat anders.

Dank voor de snelle beantwoording!

Yellow river helaas al op. Bedankt voor de mooie freakacties weer dit jaar bredavuurwerk en tot over 3 weken :thumbsup:

Op de valreep toch nog een yellow river besteld zojuist... dus weer 1 minder op voorraad.

Zoals Ajax en funkyi al aangeven: bedankt voor de freaksite en bijbehorende acties, en tot de 28e!

Zit nog steeds te hopen dat er een limited edition 3 boxje vrijkomt..

(wie o wie was me voor, zag er heel even eentje staan)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan