Heavy Legend 16

Beide heb ik gehad. Het kan zijn dat de HL-16 wat lager knalde maar vond het verschil met de SC-2 niet bijzonder groot. In mijn beleving kwam de HL-16 aardig in de buurt.

Klinkt goed! Voor dat geld kan je dan sowieso geen miskoop doen dit jaar, al is het dan weer afwachten welke versie je krijgt en of ze in 2018 weer zo goed zijn. Maar ik zal dit onthouden voor als er een outlet ergens deze weken open gaat!

Ik denk dat er heel wat freaks blij zullen worden als Rubro op basis van de HL-16 salutes een knalcake zou presenteren.

Ik denk dat er heel wat freaks blij zullen worden als Rubro op basis van de HL-16 salutes een knalcake zou presenteren.

Zullen ze niet doen, delicious thunder is er al. qua knal was dit nog lang niet zo hard als de funken finale 1. Toch wel geweldige budgettopper

Flinke chaos zo wel met 6 van deze potjes, zon projectje is dan ook prima te betalen.

Deed het gisteren ook weer erg goed op de demo. Salute is flink wat harder dan de burst van de siereffecten. Prima prijs ook voor deze topper.

Back
Bovenaan