Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help, ik ben zelf nog een op zoek naar een stuk of 3 budget cakes van tussen de 5-10 euro voor in de avond.

Heavy legend 15, Heavy legend 16, Ruffneck, Encore, Imperial heb ik al. Het moet wel in de collectie zitten van BredaVuurwerk, Orthen of een dealer in Zuid-Holland boven Rotterdam. :p

Hoax&Insomnia. 2 cakes voor 8 euro in Breda. Ze zijn grappig en nee, het is niet schokkend goed vuurwerk. Vandaar ook de prijs. :-)

Help, ik ben zelf nog een op zoek naar een stuk of 3 budget cakes van tussen de 5-10 euro voor in de avond.

Heavy legend 15, Heavy legend 16, Ruffneck, Encore, Imperial heb ik al. Het moet wel in de collectie zitten van BredaVuurwerk, Orthen of een dealer in Zuid-Holland boven Rotterdam. :p

Misschien bij Bredavuurwerk de Monster Ride, Epic Lights en King's Gold oid? Is nog geen 20 euro voor 3 cakes. :)

Dag allemaal,

Ik zou graag dat jullie even meedenken met mij.
- Ik heb een budget over van ongeveer 250 euro. Een tientje erboven is niet een groot probleem.
- Ik zoek cakes die de lucht wel gevuld houden, maar niet 10 schoten/seconde.
- Goud in combinatie met heldere kleuren/blinkers is wel erg gaaf (Massive Blinkerz heb ik al).
- De burst mag ook goed zijn!

Ik zit vast aan de merken Weco, VuurwerkTotaal en Welkoop (Lesli)

Op dit moment heb ik de volgende cakes gevonden (Samen €260,-):
- Final Gold
- Mix It Up
- 1.2" Titanium Brocade 2 Blue

Misschien hebben jullie ervaring met producten die je zelf vorig jaar hebt afgestoken? Deel dit; dit vind ik waardevoller dan productfilmpjes zelf.

Schiet u maar!

Als je van kleuren en blinkers houd, overweeg dan ook de 1.2 Willow to colorz van vwtotaal! Ik raad je aan de volle 250 bij vuurwerktotaal te besteden trouwens, veel beter spul voor je geld :)

Kijk ook eens bij de cakes;
- der hammer 16 euro topding
- veel mooi spul voor 20 tot 30 euri

Zoals Koala al zei, is het verstandig om het bij VWT te besteden. Die hebben veel mooie boxen. De Final Gold en Final Gold zijn 2 leuke boxen met heldere kleuren en Mix it Up is ook goed!

@Koala @Arnoud PyroFan Bedankt voor de reacties! Blijkbaar zit ik al wel redelijk goed. Ik ga kijken naar wat budgetpotjes; je wilt natuurlijk ook vaker wat aansteken he.

Goedemorgen allen,

Na een tijd lang te hebben rondgekeken op dit forum, heb ik nu ook maar een account aangemaakt.

Ik heb jullie hulp nodig voor het laatste deel (dit blijf ik steeds weer zeggen) van mijn bestellingen. Na zelf al het een en ander besteld te hebben, is er nog een budget van zo'n 75-80 euro over door familie die oud en nieuw mee vieren en ook nog wat inleggen.

Mijn vraag is wat ik voor dat budget er nog het beste bij kan halen en dan specifiek bij Valk vuurwerk in Nijverdal. Zal ik dat hele bedrag besteden aan 1 box (bv de Zena Mayhem of de Valk Limited Edition 150), of een box van rond de 50-60 euro en er dan nog een goede losse cake bijhalen?

Het is wat lastig te omschrijven, maar ik zoek iets wat het meest een soort 'wow' gevoel geeft, zonder dat het te snel gaat. Ik heb namelijk al een paar salvo cakes en zo besteld.

Ik hoor graag jullie suggesties, eventueel ook van mensen die bepaalde boxen al eens hebben gehad. Alvast bedankt voor de reacties.

Goedemorgen allen,

Na een tijd lang te hebben rondgekeken op dit forum, heb ik nu ook maar een account aangemaakt.

Ik heb jullie hulp nodig voor het laatste deel (dit blijf ik steeds weer zeggen) van mijn bestellingen. Na zelf al het een en ander besteld te hebben, is er nog een budget van zo'n 75-80 euro over door familie die oud en nieuw mee vieren en ook nog wat inleggen.

Mijn vraag is wat ik voor dat budget er nog het beste bij kan halen en dan specifiek bij Valk vuurwerk in Nijverdal. Zal ik dat hele bedrag besteden aan 1 box (bv de Zena Mayhem of de Valk Limited Edition 150), of een box van rond de 50-60 euro en er dan nog een goede losse cake bijhalen?

Het is wat lastig te omschrijven, maar ik zoek iets wat het meest een soort 'wow' gevoel geeft, zonder dat het te snel gaat. Ik heb namelijk al een paar salvo cakes en zo besteld.

Ik hoor graag jullie suggesties, eventueel ook van mensen die bepaalde boxen al eens hebben gehad. Alvast bedankt voor de reacties.

Als je er nog een heel klein beetje bij legt heb je deze: https://knalharddegoedkoopste.nl/artikel/transbomber-winnaar-beste-cakebox-2016-2017

Met deze box kreeg ik vorig jaar de hele straat aan het juichen, wat een geweld :D

Limited Edition 150 zijn 6 Fast & Furious cakes van Evolution dat is echt niet verkeerd. In mijn ogen mooier dan de Transbomber.

Thanks heren! Dan ga ik voor de Limited Edition 150. Ook omdat ik de Transbomber vorig jaar had. Hoewel ik 'm echt goed vond, ben ik ook wel iemand die graag weer wat nieuws probeert.

Mannen! Dit jaar door omstandigheden weinig meegekregen van de ontwikkelingen dit jaar. Alle acties helaas ook misgelopen in tegenstelling tot voorgaande jaren.

Welke nieuwe cakeboxen mag ik niet missen? Kan in principe alle merken krijgen, hetzij in ruil voor wat kilometers maar dat maakt mij niet uit.
Zal er ook wat losse cake's bij willen.

Budget ergens rond de 1000,-.

Mannen! Dit jaar door omstandigheden weinig meegekregen van de ontwikkelingen dit jaar. Alle acties helaas ook misgelopen in tegenstelling tot voorgaande jaren.

Welke nieuwe cakeboxen mag ik niet missen? Kan in principe alle merken krijgen, hetzij in ruil voor wat kilometers maar dat maakt mij niet uit.

Er is een topic met top 5 must haves. Koop die maar. :yes:

Toppers van dit jaar zijn er veel maar deze zijn iig goed:
- De nieuwe boxen van Evolution zien er veelbelovend uit, dus een paar van die kan geen kwaad.:wink:
- Oudere boxen zoals de Transbomber, Cruel Traction, Colourful city, de Smash boxen, Zena Triumph en cakebox, 1,2" spinnerz to color. Eigenlijk te veel om op te noemen!
- Veel nieuwe goede cakes zoals de Der Hammer van VWT en de Mega 6 star assorted van VWM.
En zoals Anihalas al aangaf is er een mooi top 5 topic.:handsup:

Hopelijk kan je hier iets mee en alvast succes met bestellen!

Met dat budget zou ik even een bericht sturen naar Gerrit van Mega Vuurwerk Leeuwarden.

Dan zou ik zelf gaan voor de volgende boxen;

Garden Party I
Estatic
Winternight
Snowstorm
Rambam 3.0
Colorfull City
On The Beat
The Corolla (weet niet of Gerrit deze in het assortiment had)
Brassilian Box
Fairytail Assortiment

Dat moet ongeveer wel 1000 euro zijn.

Denk dat als je een paar freakwinkels mailt en zegt dat je dit bedrag nog te besteden hebt er nog best wat mogelijk is hoor :wink:.

Met dat budget zou ik even een bericht sturen naar Gerrit van Mega Vuurwerk Leeuwarden.

Dan zou ik zelf gaan voor de volgende boxen;

Garden Party I
Estatic
Winternight
Snowstorm
Rambam 3.0
Colorfull City
On The Beat
The Corolla (weet niet of Gerrit deze in het assortiment had)
Brassilian Box
Fairytail Assortiment

Dat moet ongeveer wel 1000 euro zijn.

kan misschien zelfs nog wel een doosje bij

Bedankt mannen, hier heb ik wat aan. Gaat voornamelijk om de nieuwe boxen dit jaar.
Must have's loop ik even door maar had al een vermoeden dat Evolution de overhand gaat hebben dit jaar ; - ) The corolla is echt een beest!

Ga ook nog eens hard op zoek naar een mooie deal ergens.

Ik heb jullie hulp nodig bij het volgende:

Ik twijfel tussen de Sodom and Gomorrah, of bijv. de Immortal Gold en Event Zero Tolerance..

Wat zouden jullie doen? En iemand toevallig ervaring met de Sodom and Gomorrah?

Hoi allen, ik zat net m'n bestellijsten in te vullen voor aankomend oud en nieuw.
En heb een budget van €200 - €250. Nu heb ik hengelo een paar dealers zitten maar kom ik kwa goedkoopste prijs eigk altijd bij valk-vuurwerk ter nijverdal uit.

En wil eigk graag de transbomber hebben maar het liefst cake 3/4 (hou van chaos / knal ti salute's cake's) is hier nog een alternatief voor te vinden door bepaalde losse boxen te halen aangezien ik 40% van mn budget voor een box wel vrij veel geld vind. (ja volgend jaar maar bij vuurwerk perdoos bestellen :idea: ).

Mvg, Kas

Heb nu kwa lijst ingedachte.

50 : knal / klein spul (en wat €3-7 cake's / vuurpijlen)

En dan 200 voor 0.00

1x Transbomber a 99,95
1x VALK PROF CAKE 500 GRAM ( NEW ) 14,95
1x Valk Thunderking cake a 4,95
1x Matrix a 11,95
1x Happy Thunder 13,50
2x Heavy LEegend 16 a €7.50 ps (15)

En zit hier dan wat bij te bedenken.

Eventueel transbomber inwisselen en wat losse cake's halen als bijv.

ONE LOUD CLOUD ( NEW ) (2x) (€30)
WHITE RED REBEL ( 2E PAATS BESTE CAKE 2017 ) (20)

En wat er bijv bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan