Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroegah kon ik nog wel eens in een dip raken aan het begin van het jaar, maar met de komst van de freakacties aan het begin van het jaar, en de gedachte aan Fallas (zeker na de Trophy) helpt behoorlijk om het nieuwe jaar vrolijk door te knallen.

Helaas zit het er allemaal alweer op. Wat een mooie tijden hebben we weer gehad. Maar nu de vraag, blijf je hier actief, ga je in de zomerslaap of weer wat anders?

Helaas zit het er allemaal alweer op. Wat een mooie tijden hebben we weer gehad. Maar nu de vraag, blijf je hier actief, ga je in de zomerslaap of weer wat anders?
Zeker actief blijven! Fallas, Vuurwerkshows, de nieuwe producten, Zena Trophy, genoeg dingen waarvan ik graag wat wil zien en te weten komen via het forum :)

Normaliter hang ik hier een jaar lang rond. Dit jaar erg druk en veel andere dingen op de planning dus denk dat ik rond februari maar eens in winterslaap ga.

De tijd zal bewijzen of ik hier de waarheid spreek of niet.

Ervaringen van andere lezen, beetje voorwerk doen voor komende jaarwisseling en de freakacties in de gaten houden.

Fallas wil ik echt nog een keer (terug) naar toe. Pak 'm beet 12 jaar geleden bij toeval geweest toen ik daar voor een Europese voetbalwedstrijd was. Wist totaal niet wat Fallas was, wij hoorde daar dat er wat vuurwerk werd afgestoken ( :bonk: ). 's middags half bezopen naar het grote plein gegaan maar damn wat een show was dat :applause:

Met dit saaie en grauwe weer ben ik toch een beetje bedroefd dat alle mooie dagen weer voorbij zijn. En dat ik na 2 weken morgen weer aan het werk moet, allereerste wat ik morgen ga doen is een week vrij plannen:D

Vuurwerk komt wel weer op een lager pitje te staan, maar af en toe rondneuzen op het forum zal ik wel doen. En van de zomer eens kijken wat de freakacties te bieden hebben. Had vorig jaar al in januari besteld, maar wacht nu eerst even af wat er allemaal komen gaat.

Gewoon lekker het forum blijven checken . Fallas en andere show tripjes regelen. Rond neuzen wat er in de outlet te krijgen is

Over het algemeen ben ik tot halverwege januari nog wel actief op het forum, om toch de freak acties wat in de gaten te houden. En nieuws te lezen over de laatste jaarwisseling. Ik hou er steeds vaker een soort van kater aan over als je alle ellende leest wat er tijdens en voor oud en nieuw allemaal is voorgevallen wat de toekomst van onze hobby er niet florizanter uit us komen te zien. Ik zal het forum in de loop van het jaar zo nu en dan bezoeken aangaande nieuwe producten, freak acties.

Ik wil dit jaar actief blijven. Misschien wel een keer naar Fallas, en verder wachten tot het mooier weer wordt zodat de motor weer uit de winterstalling kan :D

Blijven zeker actief! Willen ook veel meer gaan doen aan het huidige account op instagram (PyrosDH).

Verder gaan we natuurlijk even het chinees nieuwjaar bezoeken vervolgens gaan we wellicht ook naar fallas en zijn er her en der zat shows en vermaak ik me ook wel met de freakacties!

Nagenieten! Veel compilaties bekijken enzo. Bezig met de lijstjes voor Fallas! Me eerste jaar en af en toe Cat 1 stoken.
Maar vooral nagenieten!

Ik wil wel actief blijven, moet even kijken of dat ook gaat lukken. Druk met andere dingen, maar het is altijd wel gezellig hier. Kwa vuurwerk uitzoeken zal ik het rustig houden. Heb door de mist nog veel over en wat ik nieuw wil halen zal 95% wel van Funke afkomen denk ik.

Nog een paar weken dagelijks het forum checken. Beetje Straatfilmpjes van nieuwe producten bekijken en eventueel nog wat te scoren bij een Freak actie. Vanaf Februari / Maart steeds minder op het forum. Vanaf Augustus weer actiever en opwarmen voor volgend oud en nieuw.

Ik blijf actief. Een groot onderdeel van de hobby voor mij is ook de zoektocht naar vuurwerk door het jaar heen. beetje opzoek naar ijsfonteinen en dat soort grut bij winkels. Verder vind ik het altijd leuk om hier en daar vuurwerkgerelateerde filmpjes te maken en dat is niet alleen in het seizoen.

Beetje ruzie maken met facebook-huismoeders onder vuurwerkberichten, compilaties kijken en bedenken welke shows ik ga bezoeken.

Rustige periode nu altijd, gelukkig begint in Maart het pretpark seizoen weer en ben ik daar ook vrij druk mee.

We blijven uiteraard weer lekker actief hier. Voor mij bestaat de hobby ook voor een groot deel uit het forum, zonder het forum zou de hobby stukken minder interessant zijn. Verder worden de importeurs bezoeken weer opgepakt, fallas komt er alweer langzaam aan. Hopelijk door het jaar heen ook wat shows mee pakken en het hele jaar door ook met oud en nieuw bezig zijn uiteraard. Kortom, genoeg te doen en het jaar is zo weer voorbij.

Wachten tot de freaks shops weer open gaan en de site blijven bezoeken voor alle leuke flimpjes enzo

En wachten en wachten tot dat weer mogen stooken..

ik heb best een flinke kater... mijn oud en nieuw is grotendeels in het water / mist gevallen... ik heb mijn mooiste producten allemaal nog over. daarnaast stoor ik me mateloos aan de overheersende negatieve berichtgeving.
ik ben elke dag met vuurwerk bezig... online, in m'n hoofd, whatever. ga weer een paar keer naar Italy komend jaar waar ik erg naar uitkijk. verder hoop ik dat we uberhaupt nog vuurwerk af mogen steken komend oud en nieuw. het knalvuurwerk en de singleshots gaan verboden worden, dat zie ik al wel aankomen. persoonlijk zou ik dat niet zo erg vinden want daar hou ik me totaal niet meer mee bezig.
ik zie het wel. eerst de komende ellendige donkere maanden doorkomen. gelkukig helpt VWC me daar al jaren bij :). ik blijf zeker online!
ik werk in een freakwinkel dus ik heb elke dag de mogelijkheid voor acties... aan de ene kant jammer dat ik daar niet meer naar uit kan kijken, aan de andere kant een prachtig privilege natuurlijk.

oja, in mei wordt ik ook voor de tweede keer vader, daar zal ook wel wat tijd in gaan zitten haha.

nu nog 1 keer de vakantie / feestdagenperiode afsluiten met 'happy new year' van ABBA en dan morgen weer met frisse tegenzin aan het werk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan