Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ben ik me een beetje aan het mengen in ‘de discussie’, een rationeel tegengeluid wat hoognodig is. Ik blijf me verbazen hoe weinig de branche van zich laat horen.

Blijven mee lezen op het forum.
Nadenken over de plannen van dit jaar
Helaas veel negatief nieuws lezen
Lijstjes maken.
Vandaag weer aan het werk.
Kijken voor vakanties.
Weer begonnen met trainen en dieëten.

Vandaag is het standje normale leven weer aangezet, wat ieder jaar best een flinke omschakeling blijft als je vanuit die heerlijke decembermaand komt. De eerste kerstreclame's in november, de kerstmuziek, de lampjes, sinterklaas, kerstmis, het lekkere eten, de afhaaldagen en uiteraard oudjaar... alles is weer voorbij. De wekker staat gewoon weer op 06:00, de bammetjes gaan mee opweg naar het werk en we mogen weer. Ofja, moeten. Want zo voelt die eerste week altijd écht. En op de eerste dag stapelt het werk zich dan uiteraard alweer op... Lastig.

Maar gelukkig ben ik door het jaar heen op Vuurwerkcrew te vinden, op de hoogte van het laatste nieuws, productinformatie, importeursbezoeken, festivals e.d. Dat helpt mij momenteel nog enorm, want januari, een maand van niks, gaat hopelijk snel voorbij doordat de tijd hier vliegt!

Mijn 2e hobby (nee toch 1e) sluit perfect aan.

Die begint namelijk in Februari(testen) en eindigt in November (laatste race.

Dus vanaf dan zit ik in plaats van 2uur per dag op Vuurwerkcrew alle Nederlandse Duitse Engelse Fomule 1 websites en fora af te struinen..

Laatst bewerkt:
De kerstboom buiten flikkeren.
Ik heb op 1 januari meestal weer dienst. Dus voor een kater en melancholie heb ik geen tijd.
Dit jaar me kapot lopen ergeren aan de vuurwerk hetze. Nu me weer aan het bezinnen op volgend jaar.

Hoewel Fallas voor de deur staat is de zin in het komende seizoen ook alweer behoorlijk aanwezig hier.

En anders hier wel. Op dagen met koud weer, zoals de afgelopen dagen echt wel aanwezig is, komt de zin alweer langzaam terug. We moeten nog zo lang...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan