RedWire - Blue Sharks

Toch jammer dat deze box zo weinig aandacht krijgt. Ik heb het helaas niet goed op beeld kunnen krijgen maar dit is echt een ontzettend gave product.
Het fish effect is echt neon, beetje zoals de laser fontein uit Duitsland. Ik heb hem erg hoog op mijn verlanglijst staan in ieder geval.

Helemaal mee eens Thomas. Ook bij mij staat hij hoog op de lijst. Was echt onder de indruk tijdens de demo.

Toch jammer dat deze box zo weinig aandacht krijgt. Ik heb het helaas niet goed op beeld kunnen krijgen maar dit is echt een ontzettend gave product.
Het fish effect is echt neon, beetje zoals de laser fontein uit Duitsland. Ik heb hem erg hoog op mijn verlanglijst staan in ieder geval.

Ik vind het een topper.
Maar dan alleen als 1 cake van 25 shots en niet in de vorm van compound.
Hummer cake er naast zetten en je hebt een super project.

Ik vind het een topper.
Maar dan alleen als 1 cake van 25 shots en niet in de vorm van compound.
Hummer cake er naast zetten en je hebt een super project.

Fireball Xtreme, ook van Lesli, heeft een gelijkwaardig effect. Echter betreft het hier een losse cake. Misschien is dat meer je ding. Ik ben daar in ieder geval zeer benieuwd naar. De combinatie met blauwe peony komt zeer goeed tot zijn recht. Erg mooi en vernieuwend.

ik vind vooral de timing sterk waardoor je het effect goed te zien krijgt en dan gelijk weer het volgende shot.. mooi gedaan en top uitwerking. Wel een stevige prijs maar de meeste leden vinden alles aan de prijs!! maar ach je bent liefhebber of niet, en elke hobby kost nu eenmaal geld.

Deze compound zojuist gezien in Zoetermeer, wat een ontzettend vette bak. Unieke effecten met mooie kleuren! Visjes zwemmen een lekker eind weg. Prijs is inderdaad wat aan de hoge kant, maar je hebt er dan ook wel een uniek product voor in mijn ogen. Gaat hier in ieder geval op de wishlist voor volgend jaar.

Ik heb hem ook gezien in Soetahmêah (niets gefilmd). Erg leuke bak, maar ik vond het geen topper. De burst is iets te zwak waardoor het blauwe effect net niet groot genoeg oogt. De fish zijn wel erg goed en zwemmen mooi weg!

Vanavond werd deze geschoten op de demo van Vuurwerk Zoetermeer en dit was toch echt wel een pareltjes. Op film komt het helaas niet helemaal zo over als in het echt.

In het echt komt hij inderdaad een stuk beter over, maar toch is dit niet helemaal mijn ding. Te weinig geweld voor mij.

Jullie hebben even moeten wachten ik zat in mijn voorjaaarslaap.... :) maar het begint weer te kriebelen, dus heb ik deze er voor jullie even als eerste erop gezet. Ik had er erg hoge verwachtingen van maar ik weet het niet... In het filmpje hieronder is hij mij bijgebleven zoals bij de tweede camera. een beetje klein.. met al het andere geweld rond 00.00 uur eromheen. Maar wel een apart effect. Kwaliteit van filmpje is ook een beetje magertjes zie ik :confused:, maar wellicht dat Youtube hem nog aan het verwerken is.

Dat swimming effect vind ik zo tof. De kleuren zijn ook echt goed. Wat een bak hey! De angry red hornet is van mijn lijst afgegaan want die vond ik iets te lang duren waardoor hij saai werd. Maar deze... ik ben onder de indruk... bedankt

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan