Titanium core

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03712
Artikelnaam: Titanium core
Bruto Gewicht: 13 kg
Netto kruitgewicht: 1218 gram
Aantal schoten: 75 schoten
Effectomschrijving: 75 schots compound, slechts 1x aansteken. Strakke peonies met unieke titanium wolken. Let op: professioneel vuurwerk!
Max. tube diameter: 30
Tijdsduur: 58 sec.
Stijghoogte: 25 meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs: €99,95
O.a. te koop bij: http://www.vuurwerkplanet.nl

03712-Titanium-core_1-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel mooi, is dit productie? Lijkt me zeer dik te klappen met grote spreiding!
Verder voegt het compound idee hier niks toe, dit zijn gewoon 3 dezelfde cakes achter elkaar. Geen tempowisseling of opbouw.

Heel mooi, is dit productie? Lijkt me zeer dik te klappen met grote spreiding!
Verder voegt het compound idee hier niks toe, dit zijn gewoon 3 dezelfde cakes achter elkaar. Geen tempowisseling of opbouw.

Nee dan beter het eerste blok1 1shot, blok2 2shots, blok3 3shots. Waarbij het tempo van blok 2 weer net iets sneller is dan blok 1 en blok 3 weer sneller dan blok 2.Snappie?:wink:

Zo te zien weer een prima pyromould product alleen waarom blijft dit nog zo duur? Bedoeling van Pyromould is toch dat het goedkoper kan? Iets meer dan de helft had een schappelijkere prijs geweest

Vond dit echt een prachtige cake....maal drie :p
Wat ik wel gehoord heb is dat men nog e.e.a. aan de snelheid wil doen en dat je drie cales krijgt met verschillende snelheden en salvo's. Nu is het inderdaad 3x dezelfde cake.

Vond dit echt een prachtige cake....maal drie :p
Wat ik wel gehoord heb is dat men nog e.e.a. aan de snelheid wil doen en dat je drie cales krijgt met verschillende snelheden en salvo's. Nu is het inderdaad 3x dezelfde cake.

Snelheidsverschil klinkt goed, maar wil ik dan toch eerst weer zien voordat zoiets in de winkelmand komt.
Hij ziet er namelijk wel erg mooi uit!

Nah, helaas wordt ik hier niet zo enthousiast van.

De kleurtjes zijn wel oke, maar saaie afwisseling en niet echt een spektakel.
Voor die prijs verwacht ik toch iets meer...

Oei... de Neon Maroon, maar dan in 30mm :thumbup: Aan die prijs is vast wat te doen, zeg maar een euro per schot. Gaat op het lijstje in de gaten houden.

Back
Bovenaan