Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
waar staan de stemmer winnaars van de poll eigenlijk?
Dit is uiteraard een geintje, maar bij deze neem ik wel de verkiezingen met een korrel zout.
Het maakt me geen reet uit wie er wint, als het maar eerlijk gaat. Bovendien heb ik gestemd op Pangu (en had Zena als tweede) dus de kans dat die dit jaar zouden winnen was net zo groot als dat Ajax de CL wint. Het gaat mij dus echt niet om het merk waar ik op stem, maar om eerlijkheid. En ik heb sowieso geen favoriet merk, misschien dat ik komend jaar veel EVO of Rubro heb en op 1 van hun stem.Doe je dat dan ook als je favoriete merk wel wint?
Ach, het siert hem dan ook dat hij gewoon de beste wil zijn. En hij doet er met zijn producten ook stinkendhard z'n best voor en levert zeker het kwalitatief beste vuurwerk van NL af.Marchel zei dat het manipulatie was en dat ie eerst klaar was met dit forum? wat een over het paard getilde man die slecht tegen z'n verlies kan. Als dit echt waar is vind ik het net een klein kind.![]()
Ach, het siert hem dan ook dat hij gewoon de beste wil zijn. En hij doet er met zijn producten ook stinkendhard z'n best voor en levert zeker het kwalitatief beste vuurwerk van NL af.
Alleen werken deze polls zo dat degene wint die ook voor het brede klootjesvolk goed bereikbaar en betaalbaar is. Dan staat een Rubro toch breder in de markt qua verkrijgbaarheid, meer betaalbare goed presterende boxen (Transbomber bv) en losse cakes.
Als alleen liefhebbers zouden stemmen, die kilometers maken voor het beste en het geld overhebben voor het beste, dan was Evo allang nr.1 geweest. Maar zo werkt het gewoon niet. Een Rubro of VWT ligt tot nu toe, qua type producten, prijsvoering en verkrijgbaarheid, meer binnen het bereik en wensen van een grotere groep consumenten. Dat reflecteert zich in de stemmen. De 1% freaks zijn niet alles.
Ik heb Rubro en Wolff gestemd. Ik heb niet op Evo gestemd, waarom niet? Ik stem alleen op vuurwerk wat ik gehad heb. Waarom heb ik geen evo gehad?
1. Het is maar bij 1 winkel in de buurt te krijgen, en de afhaaltijden van die winkel sloten totaal niet aan.
2. Ik heb geen enorm budget en Evolution spul is niet het allergoedkoopste, en een Rubro bijvoorbeeld kan ook voor kleine budgetten mooie cakes maken. De boxen en compounds zijn natuurlijk prachtig, en ik geloof dat Evo ook de mooiste boxen heeft. Maar zo'n box is voor mij gewoon te duur, vooral bij de winkels hier in de buurt.
Maar mocht het zo zijn dat een importeur gekloot heeft met stemmen ronselen zou dat gewoon kinderachtig zijn. Maar onthoud dat er mensen zijn die "gewoon" op Rubro hebben gestemd.
Waar dat dan? Elders op internet of hier ter vwc?Het grappige dat er op een andere plek gevraagd wordt andere polls te manipuleren en dat wordt gedoogd![]()
Waar dat dan? Elders op internet of hier ter vwc?
Anti vuurwerk polls?![]()
Ai ai wat een discussie over deze poll en over de winnaar. Misschien een rare vraag, maar wat hebben jullie te winnen of te verliezen wie het is geworden. Hebben jullie aandelen in een importeur of zo, of krijgen jullie korting als een bepaalde importeur je naam ziet dat je hem steunt?
Punt is dat vwc een leuke poll houd en dat wij onze voorkeur kunnen aangeven, maar de winnaar zal echt niet meer of minder verkopen hoor. Het is geen Grammy of iets dergelijks hoor.
En mocht deze poll gemanipuleerd zijn, wat kun je er aan veranderen? Juist, helemaal niets want het zou niet te bewijzen zijn.
Ik ga er van uit dat het eerlijk is gebeurt, en zo niet, tja jammer maar ik slaap er niet minder om
Amen![]()