[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 15 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 8 0,8%
  • China Red

Stemmen: 75 7,7%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 22 2,3%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 408 41,8%
  • Fireworks for All

Stemmen: 7 0,7%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 27 2,8%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 0,8%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 1,4%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 29 3,0%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Mercurius Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 129 13,2%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 7 0,7%
  • Pyrostar NL

Stemmen: 1 0,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 426 43,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 54 5,5%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 135 13,8%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 30,5%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 90 9,2%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 8,2%

• Totaal stemmers
    977
Ik weet in ieder geval wie volgend jaar importeur van het jaar wordt, ga ik persoonlijk voor zorgen :D

Dit is uiteraard een geintje, maar bij deze neem ik wel de verkiezingen met een korrel zout.

Doe je dat dan ook als je favoriete merk wel wint?
Het maakt me geen reet uit wie er wint, als het maar eerlijk gaat. Bovendien heb ik gestemd op Pangu (en had Zena als tweede) dus de kans dat die dit jaar zouden winnen was net zo groot als dat Ajax de CL wint. Het gaat mij dus echt niet om het merk waar ik op stem, maar om eerlijkheid. En ik heb sowieso geen favoriet merk, misschien dat ik komend jaar veel EVO of Rubro heb en op 1 van hun stem.

Maar ik reageer naar dit berichtje hier niet meer op. De mods hebben besloten dat het eerlijk (genoeg) is gegaan, dus Rubro was dit jaar gewoon de beste, laten we het daar over hebben! :)

Mij maakt het ook niet veel uit wie er wint, ik heb zelf ook niet gestemd omdat ik vind dat ik alle importeurs een kans zou moeten geven. Ik ben wel blij dat Rubro heeft gewonnen omdat ik zelf dit jaar aardig wat vuurwerk van Rubro heb besteld! Ik vind dat je eigen mening ocer een importeur ook gewoon erg belangerijk is achttend de uitslag van deze poll, persoonlijk vind ik dat je gewoon plezier moet hebben van het vuurwerk wat je haalt en dat het niet veel uitmaakt van welke importeur. Ik blijf gewoon vuurwerk kopen wat ik zelf mooi vind :p

De poll is natuurlijk ook wel leuk om te kijken wie er het hoogste uitkomt en te gaan kijken welke importeur die jij hebt gekozen op welke plek komt, dat ga ik niet ontkennen maar om er een hele drama over te gaan maken vind ik zoiets van.... doe dat toch niet.

Ik ben hier wel van mening dat het allemaal wel eerlijk is gegaan als een by-stander, omdat als eerste hebben de beheerders van de site dit topic dicht geknalt tot de uitslag van deze poll bekend werd gemaakt. Niemand kon dan ook weten als iemand op EVO of Rubro heeft gestemd. Dan is het argument wel van de nep accounts maar er kunnen hier ook gewoon mensen zitten die hier niet zoveel posten maar wel een stem willen uitbrengen.

Dit is gewoon mijn mening over hoe ik deze poll gewoon zie.

Marchel zei dat het manipulatie was en dat ie eerst klaar was met dit forum? wat een over het paard getilde man die slecht tegen z'n verlies kan. Als dit echt waar is vind ik het net een klein kind. :bonk:

Marchel zei dat het manipulatie was en dat ie eerst klaar was met dit forum? wat een over het paard getilde man die slecht tegen z'n verlies kan. Als dit echt waar is vind ik het net een klein kind. :bonk:
Ach, het siert hem dan ook dat hij gewoon de beste wil zijn. En hij doet er met zijn producten ook stinkendhard z'n best voor en levert zeker het kwalitatief beste vuurwerk van NL af.
Alleen werken deze polls zo dat degene wint die ook voor het brede klootjesvolk goed bereikbaar en betaalbaar is. Dan staat een Rubro toch breder in de markt qua verkrijgbaarheid, meer betaalbare goed presterende boxen (Transbomber bv) en losse cakes.
Als alleen liefhebbers zouden stemmen, die kilometers maken voor het beste en het geld overhebben voor het beste, dan was Evo allang nr.1 geweest. Maar zo werkt het gewoon niet. Een Rubro of VWT ligt tot nu toe, qua type producten, prijsvoering en verkrijgbaarheid, meer binnen het bereik en wensen van een grotere groep consumenten. Dat reflecteert zich in de stemmen. De 1% freaks zijn niet alles.

Sommige uitslagen deden mij ook fronzen.
Maar het wat de meerderheid gestemd heeft.
En daar kan het mee eens zijn en je kan er ook mee oneens mee zijn.
Maar om daar zo heftig op te reageren.

Nee, ik heb wel belangrijke dingen aan mijn hoofd.

Ach, het siert hem dan ook dat hij gewoon de beste wil zijn. En hij doet er met zijn producten ook stinkendhard z'n best voor en levert zeker het kwalitatief beste vuurwerk van NL af.
Alleen werken deze polls zo dat degene wint die ook voor het brede klootjesvolk goed bereikbaar en betaalbaar is. Dan staat een Rubro toch breder in de markt qua verkrijgbaarheid, meer betaalbare goed presterende boxen (Transbomber bv) en losse cakes.
Als alleen liefhebbers zouden stemmen, die kilometers maken voor het beste en het geld overhebben voor het beste, dan was Evo allang nr.1 geweest. Maar zo werkt het gewoon niet. Een Rubro of VWT ligt tot nu toe, qua type producten, prijsvoering en verkrijgbaarheid, meer binnen het bereik en wensen van een grotere groep consumenten. Dat reflecteert zich in de stemmen. De 1% freaks zijn niet alles.

Het grappige dat er op een andere plek gevraagd wordt andere polls te manipuleren en dat wordt gedoogd ;-)

Het is wel merkwaardig wat er gebeurd is ja, maar tegelijkertijd denk ik waarom!? Kom je hiermee in het nieuws? Kom je er mee in de krant? Waarom zou iemand 8 jaar geleden accounts aangemaakt hebben om dit jaar een poll te winnen? Waarom niet voorgaande jaren?

Ik denk dat Rubro volgend jaar de Conspiracy Box moet introduceren ;-)

En Vuurwerkcrew introduceert volgend jaar de prijs voor de complotten van het jaar....

Ideetje?

Dat ie de beste wil zijn siert hem zeker en ik hoop dat ie daar mee doorgaat. Maar hij hoeft zich niet zo aan te stellen.

Ik heb Rubro en Wolff gestemd. Ik heb niet op Evo gestemd, waarom niet? Ik stem alleen op vuurwerk wat ik gehad heb. Waarom heb ik geen evo gehad?
1. Het is maar bij 1 winkel in de buurt te krijgen, en de afhaaltijden van die winkel sloten totaal niet aan.
2. Ik heb geen enorm budget en Evolution spul is niet het allergoedkoopste, en een Rubro bijvoorbeeld kan ook voor kleine budgetten mooie cakes maken. De boxen en compounds zijn natuurlijk prachtig, en ik geloof dat Evo ook de mooiste boxen heeft. Maar zo'n box is voor mij gewoon te duur, vooral bij de winkels hier in de buurt.

Maar mocht het zo zijn dat een importeur gekloot heeft met stemmen ronselen zou dat gewoon kinderachtig zijn. Maar onthoud dat er mensen zijn die "gewoon" op Rubro hebben gestemd.

Zo...allereerst Rubro van harte gefeliciteerd met deze mooie prijs! Volkomen terecht ook. Rubro is een volledige importeur (niet alleen cakes en boxen) met prima producten over het volledige segment en had dit jaar (in tegenstelling tot het jaar ervoor) zijn zaakjes meer dan prima op orde.

Wat ik hier wel jammer vind is dat men dan weer direct spreekt van manipulatie en dat de prijs is gekocht. Hoe dan? Rubro sponsort hier, klopt. Maar doen andere importeurs dit niet ook? Lekker makkelijke conclusie dat de prijs gekocht is dan. Ik geloof dit niet hoor, ga er gewoon vanuit dat deze polls gewoon eerlijk zijn verlopen.
Dan komt men met de nep-accounts. De accounts met weinig tot geen posts. Ook zo'n loos iets. Waarom heeft rubro de afgelopen jaren dan niet meer gewonnen bijvoorbeeld? Een evolution roept daarnaast actief via social media mensen op om te gaan stemmen in de verschillende polls. Dit heb ik de andere importeurs niet zien doen. Zelf ben ik ook zo'n iemand die een account heeft aangemaakt, maar al jaren mee leest en afgelopen jaar uiteindelijk een account aan heeft gemaakt. Ik zal nog steeds niet veel posten, maar lees wel bijna alles en vond dat ik hier toch moest reageren.

Heb er gewoon vrede mee aub ipv de mensen die al het werk voor jullie verrichten ook nog eens zwart te maken. Lijkt wel of ze het nooit goed kunnen doen?

Ik heb Rubro en Wolff gestemd. Ik heb niet op Evo gestemd, waarom niet? Ik stem alleen op vuurwerk wat ik gehad heb. Waarom heb ik geen evo gehad?
1. Het is maar bij 1 winkel in de buurt te krijgen, en de afhaaltijden van die winkel sloten totaal niet aan.
2. Ik heb geen enorm budget en Evolution spul is niet het allergoedkoopste, en een Rubro bijvoorbeeld kan ook voor kleine budgetten mooie cakes maken. De boxen en compounds zijn natuurlijk prachtig, en ik geloof dat Evo ook de mooiste boxen heeft. Maar zo'n box is voor mij gewoon te duur, vooral bij de winkels hier in de buurt.

Maar mocht het zo zijn dat een importeur gekloot heeft met stemmen ronselen zou dat gewoon kinderachtig zijn. Maar onthoud dat er mensen zijn die "gewoon" op Rubro hebben gestemd.

Dit is precies de reden dat Evo niet heeft gewonnen. Als je als importeur zo sterk vertegenwoordigd bent in de top 10 van de verschillende categorieën, dan ben je naar mijn mening de morele winnaar. Uiteraard draait het om de eretitels waarmee men kan adverteren, maar als je boxen en nieuwkomers in de breedte zo goed aanslaan bij een deel van je publiek, kun je terwijl je ook nog eens niet voor iedereen bereikbaar bent, alleen maar trots zijn op wat je afgelopen jaar hebt bereikt. Daarbij is het een zeer goede basis om de komende jaren op voort te bouwen en dan komen de eretitels vanzelf!

Ai ai wat een discussie over deze poll en over de winnaar. Misschien een rare vraag, maar wat hebben jullie te winnen of te verliezen wie het is geworden. Hebben jullie aandelen in een importeur of zo, of krijgen jullie korting als een bepaalde importeur je naam ziet dat je hem steunt?
Punt is dat vwc een leuke poll houd en dat wij onze voorkeur kunnen aangeven, maar de winnaar zal echt niet meer of minder verkopen hoor. Het is geen Grammy of iets dergelijks hoor.
En mocht deze poll gemanipuleerd zijn, wat kun je er aan veranderen? Juist, helemaal niets want het zou niet te bewijzen zijn.
Ik ga er van uit dat het eerlijk is gebeurt, en zo niet, tja jammer maar ik slaap er niet minder om :angel:

Amen :)

Begrijpelijk winnaar landelijk betere dekking van winkels dan EVO maar ook gewoon zeer goede kwaliteit proficiat rubro .maar persoonlijk had evolution het dit jaar wel verdiend

Ai ai wat een discussie over deze poll en over de winnaar. Misschien een rare vraag, maar wat hebben jullie te winnen of te verliezen wie het is geworden. Hebben jullie aandelen in een importeur of zo, of krijgen jullie korting als een bepaalde importeur je naam ziet dat je hem steunt?
Punt is dat vwc een leuke poll houd en dat wij onze voorkeur kunnen aangeven, maar de winnaar zal echt niet meer of minder verkopen hoor. Het is geen Grammy of iets dergelijks hoor.
En mocht deze poll gemanipuleerd zijn, wat kun je er aan veranderen? Juist, helemaal niets want het zou niet te bewijzen zijn.
Ik ga er van uit dat het eerlijk is gebeurt, en zo niet, tja jammer maar ik slaap er niet minder om :angel:

Amen :)

haha, ik snap je punt volkomen. Ik reageer trouwens even omdat ik op de vorige pagina ook een van de mensen was waar jij nu de vragen aan stelt.

Voor mijzelf is het vooral het gevoel dat iets eerlijk moet zijn :) En wie er wint zal me verder een worst wezen. Dus op je eerste vragen wat wij er aan hebben moet ik eerlijk zijn: helemaal niks. En op je tweede vraag over wat je kan veranderen als het wel gemanipuleerd is heb ik ook een mooi antwoord: Misschien is het de modjes niet opgevallen en blijkt er wel sprake van manipulatie, dus dat is wat je kan veranderen.

Back
Bovenaan