De betere knalcakes? (voorspelling/ervaring)

Jep Dum Bum was een baas. Op de In Shock en Lound and Clear na van Vulcan de hardste salute cake die we hebben gehad. Op nummer 2 komt de Aftershock Color Insanity, ging harder dan de Dutch Thunder van Hardix.

Eurostar Thunderstorm is ook wel lekker.
Zag ze eergisteren nog voor 14 euro op de site van Pyrodepot

Nog nieuwe of bijgestelde meningen hier? Las Fallas, nog steeds Dumbum, of Delicious Thunder? Aftershock color insanity of toch Sterling Thunder?

Dumbum was lekker. Delicious altijd goed geweest maar al een tijdje niet gehad. Mocht je toch in DE zijn, probeer de Terremo te vinden. Heerlijke krakel mine erbij, ruim voldoende schoten en echt goede klappen!

De enige die thans nog echt hard klapt is die van broekhoff, brocade thunder / thunder crown. Heb die live gehoord van de zomer.

Qua niet-Nederlands F2 is er genoeg moois te krijgen vind ik. Black Strike van Tristar, Titanium Salute van Piromax, Red Thunder van Argento (dezelfde als DumBum 16 shots volgens mij) en ook de Terremoto cakes.
Heb zelf eigenlijk weinig Nederlandse knalcakes, had vorig jaar 6x de Las Fallas besteld maar toen geannuleerd.

Nog nieuwe of bijgestelde meningen hier? Las Fallas, nog steeds Dumbum, of Delicious Thunder? Aftershock color insanity of toch Sterling Thunder?
Dumbum hoorde ik wisselende verhalen over... ben nog niet overtuigd.
Delicious is wel iets minder geworden vind ik. Laatste 2-3 jaar zijn er wat sterren bij in gekomen en plofjes. Prijs/kwaliteit lijkt me nog steeds wel in orde trouwens.

Natuurlijk zijn de Terremoto en Sonora beter, en de Tristar + Piromaxjes, maar die zijn hier (NL) niet verkrijgbaar... (is dat overigens puur een dB probleem? want ze zijn "gewoon" cat F2)

Die china red Las Fallas is zo te zien wel het proberen waard! Nog niet gehad, maar goeie verhalen hier op vwc.
Idem voor de Wolff 16 Salute... klein ding, maar schijnbaar leuk hard!

Back
Bovenaan