Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Ik heb dit assortiment wel aangeschaft maar niet afgestoken. Wel is mij opgevallen dat ik nummer 4 twee maal heb en nummer 1 ontbreekt in mijn doos.

Hoe was de 2018 batch?

In één woord: geniaal:handsup: Per stuk geschoten en ze waren allemaal heel goed. Harde burst, mega spreiding bij de 4 van de 6 cakes. Alleen cake 1 en 2 hadden kleinere effecten, maar wel perfect uitgevoerd:yes:

Laatst bewerkt:
Hij blijft goed... maar de brasilian box is toch echt net ff wat beter. Afwisseling, betere burst, betere spreiding (had beiden 2018 batch).
Anyway het blijft een topper met bijzondere effecten ben vooral verliefd op de colortips crownflower en cake 6

Hij blijft goed... maar de brasilian box is toch echt net ff wat beter. Afwisseling, betere burst, betere spreiding (had beiden 2018 batch).
Anyway het blijft een topper met bijzondere effecten ben vooral verliefd op de colortips crownflower en cake 6

Blijft toch grappig wij hadden ook het fairytail assortiment en de Braziliaan box, maar bij ons waren de fairytails weer dikker:cool:. Zal ook wel met drogen te maken hebben, beide zijn gewoon schitterend

Had ook set. Is er iemand opgevallen dat de 2018 versie geen finale salvo had? Of was mijn set de enigste?

In 2018 een jaartje overgeslagen maar dit jaar gewoon weer in de collectie. Kijk er nu al weer naar uit om dit assortiment de lucht in te jagen

Back
Bovenaan