Der Hammer

Wisselende reacties hier. Ik vond hem echt erg gaaf, prijs kwaliteit is echt geweldig hier. Erg genoten van deze budget topper.

Prachtige cake gezien gisteravond, prijs/kwaliteit topper dit. Heldere kleuren en prima effectgrootte, burst oké maar niet gek gezien het feit dat deze zonder kooi was. Mooie, betaalbare nieuwkomer van VWT.

2x der hammer achter elkaar. Geeft goed weer hoe mooi die boeketten zijn, Voor 15 eurotjes.

Volgend jaar haal ik hier een kartonnetje van.. voor €16,- echt een dikke aanrader hoor. Grote boeketten met prachtig heldere kleuren!

Voor die 16 euro was dit gewoon een onwijs leuke cake, vooraf nog getwijfeld na de wisselende verhalen dat hij toch weer minder was dan op sommige demo videos, toch het voordeel van de twijfel gegeven, en achteraf toch blij dat ik hem genomen had.

Hierbij onze films van afgelopen jaarwisseling. Eerst single geschoten, daarna per 5. Was een prima cake voor het geld. Prachtige kleuren, burst oké en effectgrootte ook prima. Verwacht geen giga effecten voor deze prijs.

Had er twee en had er graag meer gehad!

Voor die paar euro's echt een leuke nieuwe bak. En op film komt deze pot niet zo over als in het echt. Tenminste naar mijn idee dan.

Bleef bij ons staan als finale van een multicolour/blink projectje. Daarna geschoten met de CT (die er overigens goed getimed in kalde). Verschil is dan ook wel te zien en te horen, maar voor die prijs echt een prima bak!

Vond dit echt een onwijs toffe cake en zeker voor dat geld!
Mooi tempo, leuke cake voor tussendoor, misstaat zeker niet om vanaf 12 uur en de prijs leent zich ervoor om er wat meer van te kopen en te schieten. Film komt nog, had er ook nog eentje bewaard voor 2 uur, nog even genieten in de rust van een mooie cake, prima afsluiter.

Vond dit echt een onwijs toffe cake en zeker voor dat geld!
Mooi tempo, leuke cake voor tussendoor, misstaat zeker niet om vanaf 12 uur en de prijs leent zich ervoor om er wat meer van te kopen en te schieten. Film komt nog, had er ook nog eentje bewaard voor 2 uur, nog even genieten in de rust van een mooie cake, prima afsluiter.

En hierbij een film;

4 stuks van besteld. Denk dat ik er maar een 100 shots boxje van maak, gewoon lekker 'goedkoop' de lucht vol rammen :D

En dat is precies wat ik gedaan heb. Zie hier m'n straatfilmpje van afgelopen jaarwisseling. :D

Ik vond hem erg goed. Zeker gezien de prima verkoopprijs. :D

Back
Bovenaan