Der Hammer

Hij is wel heel snel uitverkocht. Heb er voor de winkel 6 karton van besteld. Wou extra bij bestellen maar helaas was al niet meer voorradig

Ik vond hem zelf echt bagger. De boeketten waren zeer klein, de effecten bleven amper hangen, schoot niet in één tempo en het had geen burst. Zelfs voor 16 euro durf ik dit, zoals ik hem vanavond gezien heb in Huissen, een flop te noemen.

Ik vond hem zelf echt bagger. De boeketten waren zeer klein, de effecten bleven amper hangen, schoot niet in één tempo en het had geen burst. Zelfs voor 16 euro durf ik dit, zoals ik hem vanavond gezien heb in Huissen, een flop te noemen.

Had deze al besteld recent, maar kreeg een mail dat ie uitverkocht was. Daarom een vervanger uit moeten kiezen en op dat moment flink balen. Gelet op het bovenstaande misschien toch niet eens zo'n ramp. Morgen zelf eens beoordelen tijdens de demo in Benthuizen.

Kon het geen productiefoutje of iets dergelijks zijn bij Huisman? Op de rest van de demo's komt ie blijkbaar juist erg sterk over. Heb er 4 van besteld, dus hopelijk dat deze éénmaal tegenviel..

Zou misschien de vocht kunnen zijn, geen idee. Ik weet ook niet of iemand gefilmd heeft in Huissen? Dan kunnen we het misschien vergelijken en hoop ik voor de mensen die hem aangeschaft hebben dat het een maandagochtendexemplaar was die in Huissen werd afgestoken.

Denk dat op de demo van Huisman productie is geschoten en wellicht op andere demo's niet. Voor een cake met 20 gram per schot viel hij dus erg tegen. Als het een 250 grammer was geweest had ik het ook geloofd.

Denk dat op de demo van Huisman productie is geschoten en wellicht op andere demo's niet. Voor een cake met 20 gram per schot viel hij dus erg tegen. Als het een 250 grammer was geweest had ik het ook geloofd.

Ik zou er bijna een uit elkaar willen halen om de kruitinhoud te meten ;-) soms twijfel ik ook of de kruitinhoud wel klopt met wat aangegeven is.

Aan de andere kant kan t ook een vochtige versie geweest kunnen zijn

Ik zou er bijna een uit elkaar willen halen om de kruitinhoud te meten ;-) soms twijfel ik ook of de kruitinhoud wel klopt met wat aangegeven is.

Aan de andere kant kan t ook een vochtige versie geweest kunnen zijn

Gisteren hadden ze bij de demo van Onrust ook een cakebox ertussen die last had van de regen.
Kom je duidelijk zien.

Vuurwerk kan nu eenmaal slecht tegen water.

Demo in Benthuizen is doorgeschoven naar 27 december (zou vanavond zijn). Dan hebben we (in ieder geval ik) weer wat vergelijkingsmateriaal.

Aj, dat klinkt niet heel best allemaal dan. Hopelijk volgt er snel een filmpje van iemand die aanwezig is geweest bij de demo van Huizman.

Gisteren op de demo in Baarn zou die toch weer goed in de smaak zijn gevallen. De reacties geven in ieder geval weer wat meer hoop.

Heb hem gisteravond gefilmd, met m'n telefoon dus geen extreem hoogstaande video, maar geeft een mooi beeld. Heldere kleuren, prima burst, voor 16 euro echt een goeie cake

Filmpje van de demo huisman, persoonlijk vond ik hem zo slecht nog niet voor die prijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem op de demo in Almelo gezien. Daar was hij echt dikke prima. Wel beetje kort maar daardoor wel bruut. Weet alleen niet of dat een sample was.

Vind het eigenlijk ook niet echt bijzonder op film zo, standaard cake/effect. Heb hem slechts 1x besteld, waarschijnlijk omdat het 500 gram is. Zie wel hoe die uitpakt einde van de maand.

Vind het eigenlijk ook niet echt bijzonder op film zo, standaard cake/effect. Heb hem slechts 1x besteld, waarschijnlijk omdat het 500 gram is. Zie wel hoe die uitpakt einde van de maand.

Op de meeste films komen de kleuren slecht over vind ik. De kleuren zijn echt super goed. Stel dat je veel mooie kleuren wilt maar je hebt het geld niet voor de final colorz laat staan voor een box zoals de colorfull city. Dan is dit een aanrader als alternatief!

Back
Bovenaan