Transbomber

Je kon die 2 laatste cake’s los kopen bij een aantal zaken, heeft iemand dit gedaan en waren ze net zo goed als die van de Transbomber zelf??

Hierbij mijn Transbomber...
Deze zat in een projectje met 2X de TolleMina (China Red) 1X V-Master (China Red )1X Transbomber (Rubro) met een sausje van De Return of the Phoenix (Wolff)

Kwaliteit was weer goed, had wel het idee dat de laatste cake wat langzamer leegschoot dan in eerder uitgebrachte versie.

Ik had de TB voor het eerst dit jaar maar ik denk dat het een 2017 versie was... Boeketten lijken klein op film maar daar merkte ik niks van op straat! Voor die 70 euro is dit prachtig.

Bij mij ontbrak het doorlontsysteem van Rubro (die visco lontjes onder het label, aan de zijkant van elke batterij), jammer. Hoewel deze bak als compoundbak werd gereclameerd, bleek het ook geen compoundbak.

Nu ik me het zo bedenk kan het kloppen. Had 2 TB's als finale in Vshape staan maar 1tje liep behoorlijk uit de maat. En dat was bij de 1e cake, de bombettes schoten er1 voor 1 uit met een normaal tempo, niet zoals gewend bij de TB, vanaf cake2 liep het wel goed door.

Waarschijnlijk door de Chinees verkeerde lont gebruikt bij de 1e cake.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan