Transbomber

Dan zal het wel echt een compound moeten worden. Doorlonten is eigenlijk verboden en blijkbaar is dit, na jaren gedogen of niet weten, nu niet meer legaal.

Dan zal het wel echt een compound moeten worden. Doorlonten is eigenlijk verboden en blijkbaar is dit, na jaren gedogen of niet weten, nu niet meer legaal.

Ah vandaar ik was atlijd in de veronderstelling dat het al een compound was. Ik begreep daarom ook niet waarom de 2018 versie ineens uit vier losse cakes bestond

Wat een toppertje was dit weer, had 1x de 2018 versie en 2x de editie van valk met cake 3 en 4. Werd in die doos alleen een foutje gemaakt en kreeg 2x cake 2 en 4, minder chaos maar heb er wat moois van weten te maken. Ik schoot een eigen gebouwde persie bestaande uit: cake 1- cake 3- 2x cake 2 tegelijk- cake 4 2maal achter elkaar, wat een chaos was dat dan super vet man dit zouden ze uit moeten brengen als een cake van rubro hehe, dan wil ik wel mn royalties :p.

Tevreden geweest met het blokkie dit jaar!
Heb als karton een tussenschotje gebruikt om vonkoverslag te voorkomen werkte perfect.
IMG-20181230-WA0004.jpg

Ook een video ervan kunnen schieten

Enkel de 5 bursts gingen wat traag, maar verder wel er van genoten!

Dit blijft een topper als je van snelheid en chaos houdt, en als je ziet tegen welke freakprijzen deze te krijgen is dan is het een musthave.

Hier nog een film ervan, was weer een echte topper en maakte weer indruk in de straat met het tempo en geweld. Ondanks dat dit een must have is en blijft wat mij betreft, zijn er ook al alternatieven waar ik van onder de indruk was, zo vond ik de Berlin van Vulcan nog wel ff een tandje dikke overkomen, maar de Transbomber wint het dan weer op prijs. :wink:

Misschien iemand die mij kan helpen, aangezien ik liever niet 144 pagina's ga doorspitten om te zoeken of deze box compound of een cakebox is ?

Het valt me op dat de 2018 versie nogal verschilt in tijdsduur, van 00.40 tot 01.30 . En dat wordt eigenlijk enkel veroorzaakt door de 1e cake is me opgevallen! Ene keer duurt dat echt verschrikkelijk lang tot het saaie aan toe en bij de andere schiet ie helemaal door. Wel vervelend als je deze box dan per 2 wilt schieten en bij de ene gebeurd dat en bij de ander niet.

Back
Bovenaan