[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtige acties alweer hoor alleen prijzen van Evolution vallen mij tegen bijvoorbeeld de 30mm profire cakes die waren vorig jaar €18,- en nu €25,- :rolleyes:. Heeft toevallig te maken met minimale prijzen die evo doordrukt?

Goed binnenkort een bestelling plaatsen vooral de Pangu artikelen hebben heerlijke prijzen.

even mijn mail gechekt wat ik eigenlijk allemaal heb gehaald :D
moest wel even mijn portemonnee open trekken voor de 1e bestelling zo kort na nieuw jaar maar ben er wel blij mee!
2x performance box
cardinal of soul
escape from hell
2beatbox
tropical thunder
event eclipse
etc.. lijst gaat nog even door haha

enige spijt wat ik zie is dat ik silver box erbij besteld heb wat zonde is en liever wat anders i.p.v. had gewild

beloofd een geweldige 2019 te worden met een trip van 380km retourtje rijden naar groningen :bye:
ps: nitraat ik heb je in een privebericht benadert.hoop even met je in contact te komen.

Prachtige acties alweer hoor alleen prijzen van Evolution vallen mij tegen bijvoorbeeld de 30mm profire cakes die waren vorig jaar €18,- en nu €25,- :rolleyes:. Heeft toevallig te maken met minimale prijzen die evo doordrukt?

Goed binnenkort een bestelling plaatsen vooral de Pangu artikelen hebben heerlijke prijzen.

Alles van Evo is duur. Vorig jaar deze dagen Solarstorm en Snowstorm voor 70 p.s. Nu zijn ze 100. Maar zal wel aan Evo zelf liggen. Dit jaar dus mooie andere boxen/merken. Ook een keer leuk.

Ja overal is EVO duur, prima dan gaan we toch gewoon voor andere merken? :) Als de verkoop terugzakt zakken de prijzen ook weer.

Ja overal is EVO duur, prima dan gaan we toch gewoon voor andere merken? :) Als de verkoop terugzakt zakken de prijzen ook weer.

Dat is ook wel zo RaideR en dus ga ik inderdaad naar andere merken toe zoals Pangu. Het is wel zo dat de marktwerking die jij beschrijft zal niet zo simpel doorwerken vooral niet van alleen de freaks hier.

Zit nu al op de site naar me winkelwagen te staren of ik meteen een bestelling doordruk voor een paar cakeboxjes:

Colourfull city
GP1
Glitter willow 2 color
Spinnerz 2 color

Toch weer ruim 300 euro in de eerste week van Januari pff twijfels haha.

Alles van Evo is duur. Vorig jaar deze dagen Solarstorm en Snowstorm voor 70 p.s. Nu zijn ze 100. Maar zal wel aan Evo zelf liggen. Dit jaar dus mooie andere boxen/merken. Ook een keer leuk.

Mee eens vind prijsverschillen van ruim 30 euro toch wel echt te veel van het goede.:bonk:

Dat is ook wel zo RaideR en dus ga ik inderdaad naar andere merken toe zoals Pangu. Het is wel zo dat de marktwerking die jij beschrijft zal niet zo simpel doorwerken vooral niet van alleen de freaks hier.

Zit nu al op de site naar me winkelwagen te staren of ik meteen een bestelling doordruk voor een paar cakeboxjes:

Colourfull city
GP1
Glitter willow 2 color
Spinnerz 2 color

Toch weer ruim 300 euro in de eerste week van Januari pff twijfels haha.

Ik heb sinds gister 17:30 al een lijst klaarstaan, maar durf nog niet op afrekenen te drukken als ik naar het getal onderin kijk hahaha.

Vergeet niet dat evo nu ook een groot leverancier in Duitsland is en Duitsland is wel wat groter dan ons kikkerlandje.

Ik bestel dit jaar wel wat andere boxen dab van evo. Die verhoging bind ik te gortig.
Blijft het maar apart vinden dat een importeur de kortingsprijzen mag bepalen. Word dit jaar helaas voor mij ook een stuk minder Evo. Gelukkig worden er hier nog genoeg mooie boxen voor leuke prijzen aangeboden :)

De eerste bestelling heb ik tussen 7-8 uur staan maar vreemd genoeg is dat tijdsblok nu weg!

De bestellingen in dit tijdsvak zullen we nog gaan mailen :)

Gezien de logistiek hebben we besloten de afhaaltijden open te zetten van 00:00 tot 6:00. We willen graag zowel de normale consument als de liefhebber op een goede en snelle manier kunnen helpen.

Evo gaat over een poosje wel zakken in prijs, gewoon weer de aanbiedingen die in het einde van het jaar waren komen wel terug.

Evo gaat over een poosje wel zakken in prijs, gewoon weer de aanbiedingen die in het einde van het jaar waren komen wel terug.

Op basis waarvan zeg je dat, eigen vermoeden of woord van de mensen daar. Wel eigen gedachten van feiten gescheiden houden hier, anders krijg je meteen hele hysterische misverstanden.

De prijzen van de Evo boxen vallen mij ook heel erg tegen, scheelt 25/30 tegenover vorig jaar.
Even kijken wat ik ga doen..

Ik ben van plan om al mijn bestellingen voor 2019 hier te plaatsen. 1e bestelling van 650 is al geplaatst en er zullen er meer volgen hihi.
Even wat vragen @nitraat (dit wordt mijn 1e bestelling bij u)
Komen er nog outlet producten de komende weken erbij?
En is het mogelijk om al mijn bestellingen op 28 dec 0.00 op te halen die ik plaats. (Ook de normale bestelling van december bij u?)
En euhh bij het ophalen hoe streng wordt er gehandhaafd om met genoeg man te komen voor de kg pp regelgeving? :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan