Ideeënbox voor Pangu!

110 shots

( row 1) 20 shot z shape 25 mm 15 sec
alternating colour mine in rainbow colours
yellow glittering comets

( row 2 ) 20 shot z shape 20 sec 30mm
5 alternating color mines to brocade tails to brocade palm with alternating color dahlia
green , yellow , blue ,purple,red

( row 3) 25 shot i shape 20 sec 30mm
White glittering tail to white strobe willow with titanium burst,
Red glittering tail to red strobe willow with titanium burst, Green glittering tail to green strobe willow with titanium burst, Gold glittering tail to Gold strobe willow with

( row 4) 10 shots fanshape 5 sec 30 mm
Gold to Chrysantemum with blue tail and blue mine

( row 5) 10 shots fanshape 5 sec 30 mm
Gold to Chrysantemum with blue tail and blue mine

( row 6) 25 shot i shape rapid 15 sec 25 mm
titanium salute

Box met verschillende shapes en snelheden, goud en kleur. Aangezien iedereen de 3x Heaven al heeft nagemaakt, dus bijvoorbeeld een box op basis van zo’n idee.

Of een combinatie van i shape, spinners en fan/z-shape. :handsup:

Echte dikke titanium salutes met dikke zilveren tail. Jah, ik snap dat het niet zo hard kan als illegale blokken maar gewoon max burst die ook in jullie sierblokken zit. Tevens zou ik aanraden om jullie blokken hiermee af te sluiten als finale.

Hellemaal mee eens !!!

Echte dikke titanium salutes met dikke zilveren tail. Jah, ik snap dat het niet zo hard kan als illegale blokken maar gewoon max burst die ook in jullie sierblokken zit. Tevens zou ik aanraden om jullie blokken hiermee af te sluiten als finale.

De Be-roertjes, maar dan met echte salutes :wink: Mooi idee, ook om deze als afsluitende cake te gaan gebruiken

Zie graag een mooie waaier box, met veel blink / willows / flower crown effecten, met als laatste een finale veel goud en blink effecten.

De Be-roertjes, maar dan met echte salutes :wink: Mooi idee, ook om deze als afsluitende cake te gaan gebruiken

Bedoel meer dat ze in de blokken die al bestaan gewoon de laatste 5 shots ofzo de ti salutes met tail erin gooien. Voor de duidelijkheid wel echte ti effect zoals je ook in prof vuurwerk ziet. Uiteraard leuk als i shape 25 shots.

Wat ik ook nog mis in nl vuurwerk is een 'simpel' maar schijnbaar moeilijk uit te voeren?! I shape crackling blokje met de 'harde' crackling die je ook wel is in fontijnen ziet. Uiteraard wel lekker groot uit laten waaien die crackling krijg je echt een vet groot mooi en hard boeket. Bonbridge had deze vroegah in het assortiment en was altijd must have.

Wat ik ook nog mis in nl vuurwerk is een 'simpel' maar schijnbaar moeilijk uit te voeren?! I shape crackling blokje met de 'harde' crackling die je ook wel is in fontijnen ziet. Uiteraard wel lekker groot uit laten waaien die crackling krijg je echt een vet groot mooi en hard boeket. Bonbridge had deze vroegah in het assortiment en was altijd must have.

off-topic; Venom Box van mania vind ik een erg goede crackling box met felle en ronde crackling boeketten.

Mwa, vind die crackling beetje te lief wil boze crackling. Weet niet of t met nl regelgeving gaat lukken ook om dat bonbridge blokje te evenaren.

De laatste jaren worden we overspoeld met goud effecten en felle kleuren, maar ik mis nu toch wel de cakes met een zilver/wit effect. Van mij mag er dus wel weer eens een cake komen met enkel een zilver willow effect.
Dit mag I-shape zijn, maar ook fan-shape zoals de oude "Silver Willow" van Royal.
Dat was een cake die mij altijd geweldig leek, maar toen ik eindelijk een beetje budget begon te krijgen dat ik die kon kopen was hij nergens meer te krijgen. :sad:

Eddy.

Laatst bewerkt:
Wat ook leuk is, is om een oude topper als weco mixed emotions na te maken e.d.

Ik heb teveel ideeen in me hoofd zitten.

Waar kan ik solliciteren?

Mooie dingen komen hier al voorbij zeg, top. Ben benieuwd of er ook wat tussen zit wat de heren van Pangu aanspreekt en dus op de markt terecht komt.

Bonfireworks had de crackling meteors 49sh pure crackling. Fel, hard en vooral heel boos

Excuus voor de off topic. Ik ga is even goed nadenken voor Pangu !

En daar ie weer. :p
Een parachute cake. :wink: :blink:

Jullie hadden ze, maar ik weet niet of ze uit jullie assortiment zijn gehaald.
En paar mooie sier single shots van 2 inch.

Bonfireworks had de crackling meteors 49sh pure crackling. Fel, hard en vooral heel boos

Excuus voor de off topic. Ik ga is even goed nadenken voor Pangu !

Die heb ik helaas nooit gehad, wel iemand die me begrijpt, de crackling moet boos, woest zijn.

Bonfireworks had ook een prachtig 10x10 sh salute blokje met tails. Echt jammer dat ze vd markt zijn.

Ik zou een waaier van de sky hunter (broekhoff) wel vet vinden. En dan de 2017 versie. Niet de nieuwe.
49 sh. 7 rijen van 7 shots.

Of een 25 shots cake waarbij spinners naar peony gaat. 5 shots van 5 verschillende kleuren.

1) Een salvo cake van 36 shots met 6 schoten tegelijk.daarvan 3 schoten white strobe en 3 schoten Red plum.

2) Een fan-shape waaier 36 schoten met golden Kamuro als effect.

3) Een compound maken van 100 shots met crackling chrysantium in combinatie met gekleurde dahlia er in.(zie filmpje)
kleuren Rood,Blauw,Paars,Geel & Groen.
Dan zou ik graag willen zien dat de cake elk effect achter elkaar schiet.
Cake A achter elkaar door. I-shape
Cake B achter elkaar door met een sneller tempo. I-shape
Cake C In salvo's van 5. I shape
Cake D all at once. waardoor je een super dikke regenboog finale met crackling heb.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan