[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

wohoo 1e bestelling is een feit!
maar euhmmmmm ik was zo hyped en wou snel bestellen voordat gewenste producten op waren dat ik heel snel op boxen in mandje gooide en daarna snel betaalde. maar ik geen idee meer welke producten ik allemaal precies heb betaald? krijg ik nog een mail met bestelde producten? zit nog te kijken om misschien wat producten bij te bestellen alleen weet niet meer of ik ze al heb besteld lol:bonk:

Hahah ik hoop maar dat je al je bestelde producten leuk vind dan :p Mijn eerste bestelling ook gedaan. De Spinnerz 2 Colorz, Dragon Box 3 en Glitter Willow 2 Colorz in de pocket! Mooi begin :D

Laatst bewerkt:
Lars / luc
Komt er een filmpje van
Commander ltd 100 sh ??
Zie ook geen afbeelding op de site
Prijs is intressant

Wat een hoeveelheid producten zeg, en dat voor zulke geweldige prijzen. Veel plezier met shoppen allemaal.

Hahah ik hoop maar dat je al je bestelde producten leuk vind dan :p Mijn eerste bestelling ook gedaan. De Spinnerz 2 Colorz, Dragon Box 3 en Glitter Willow 2 Colorz in de pocket! Mooi begin :D

Beide 2 colors zijn idd bizar goed geprijsd, zeker t.o.v. het midden van het land. Dit jaar maar besloten in deze regio te shoppen en de 1e bestelling is inmiddels ook een feit.

Ook weer wat besteld,wat een prima prijzen weer!
4Seasons
1,2" Glitter Willow to Colorz
Zero Tolerance LTD box
2x Return of the Phoenix.

Heb een lijst klaar staan om te bestellen, maar heb je de 2 BeatBox nog ergens in een hoekje liggen voor mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan