Matrix

Nou het maakt voor mij niks meer uit in ieder geval. Hij was niet geleverd bij mijn dealer dus heb ik the force van original fireworks fgekregen als vervanger gekregen, super blij mee omdat ik die in eerste instantie al wilde bestellen maar deze niet op de site stond.

Deze vielen mij niet tegen hoor. Zit nog een prima knal op. Vind het eigenlijk wel een lekker knalblokkie hoor.:p

Ik heb deze 24x tegelijk in mijn finale geschoten. De knal was nog steeds prima en de rode boeketjes die erin zaten storen eigenlijk niet, omdat ik er ook siercakes doorheen schoot. Eigenlijk had ik gewoon een hele dikke Red Maroon :p

Ik vind het eigenlijk geen knalcake meer door dat er nu rode sterren zijn toegevoegd.
Maar zoals hierboven vind ik de knal nog wel erg lekker voor in meervoud!

Heel karton in 1 keer geschoten, was net een snelle Red Maroon hahahahah
klappen waren wel goed...

Verwerkt als eindknal van project. 6 keer verwerkt. Opzich prima, maar zijn niet meer de knalcakes die ze eerst waren. Ik miste het zwaardere geluid dat hoorde bij salutecakes. Vorig jaar als finale 3 knalcakes gehad en die blijven mij beter bij dan de Matrix 6 keer. Het is ook eigenlijk geen knalcake meer gezien het effect! Jammer.

Ik vind die rode Sterren erin wel wat toevoegen. Klapte zoiezo harder als veel andere cakes

Ook dit jaar weer 1 in de collectie.

Heel karton in 1 keer geschoten, was net een snelle Red Maroon hahahahah
klappen waren wel goed...

Met een goede deal voor een karton is dit wel een vet project zeg, gaat er lekker op en dat rode is best tof met dit tempo.

De versie met de rode boeketten is helaas minder dan de oude versie. Ze worden hier in veelvoud geschoten op 06.00 en vervolgens de oude versie versneld. Die gingen echt snoeihard! De nieuwe versie heeft gewoon gemiddelde burstknallen, niks bijzonders.

Dit product is op ruim 90 meter afstand geschoten.

Ik had de oude versie nog. Die ging harden dan welke knalcake dan ook die ik had van dit jaar. Zelfs harder dan de dumdum cake.

Had er nog 2 van vorig jaar. Verbaasd over de kracht van de knal en de grootte van het effect. Zal mede komen door het "nadrogen" maar een heel leuke cake vooral als je hem koopt als knalcake zijnde

Een filmpje van de afgelopen jaarwisseling :

Blijft een mooie knalcake, ze mogen er ook een xl versie van maken, zodat die iets langer duurt.

Back
Bovenaan