Matrix

Iemand die de kartoninhoud weet, misschien wel interessant voor ene of ander project. Zeker als ze los al voor €10.- te krijgen zijn!

Ze zijn gewoon nog te krijgen bij alle Zena NL dealers dus dit jaar ook maar twee bestellen:).

Laatst bewerkt:
Ik vond deze boven verwachting goed!
Lekker tempo, goeie klappers, aanrader voor volgend jaar :)

Geweldige cake dit zeg, en dat slechts voor een tientje! Komen toch aardig harde dreunen vanaf, en dat voor Nederlandse begrippen

Had er 2 van, eentje om 18:00 gedaan en eentje om 0;00, maar wat een knalbak is dit zeg voor die prijs! Een kartonnetje is zeker geen gek idee voor volgend jaar!

Erg goed potje was dit, gaf lekkere stevige dreunen in salvo's. Volgend jaar komt die er zeker weer bij.

Voor een tientje goed te doen en zal deze dan zeker weer nemen. Alleen is het niet de hardste maar wat prijs kwaliteit betreft is het zeker 1 van de beste.

(P.s.: HD)

Deze zelf nooit gehad of live gezien. Vond deze toch wel verrassend goed vanavond.

Van deze knalcake komen toch echt goede raken klappen vanaf! Ik had het eerst toch wat minder verwacht omdat het een soort budget product is, maar qua prestatie is dat dus helemaal niet te merken!

Lekkere knallen.
Hij werd vanavond meervoudig geschoten als afsluiter van de finale van demo van delftvuurwerk en mijn trommelvliezen begonnen er van te jeuken.

Ik heb de afgelopen 2 weken veel knalcakes voorbij zien komen. Vind toch deze en de Valk Ti Thunder het hardste overkomen. En laat ik deze 2 nou net niet hebben.

Back
Bovenaan