The Branco [Compound]

De topper van de avond. Eerst de Mega Willows en daarna de Branco. Die mines zijn echt absurd. Middelste rij schiet ook geweldig. Echt een briljant ding!

Echt een GEWELDIGE bak, als de regelgeving zou toestaan dat de middelste tubes 50mm zou zijn nou dan had het helemaal een waus blok geweest.

Mooooiste van de avond! En ik had hiernaast ook color carnival en Mega Willows. Wat een dikke mines, echt geweldig!

Waarom waren de cakes D E F G genummerd? Net of de cake in 2 delen is geleverd en ik er maar 1 had echt heel vreemd.

Wat een super bak. Mijn broertje had deze als vervanger van de Noiz gekregen bij orthen en dat was achteraf een prima vervanger. Echt genoten van de dikke mines en prachtige boeketten.

Waarom waren de cakes D E F G genummerd? Net of de cake in 2 delen is geleverd en ik er maar 1 had echt heel vreemd.

Dacht ook al WTF, waar zijn A,B en C ? Heb ik maar een halve box meegekregen of zit er iest anders in, gelukkig gewoon de juiste blokkies, heb genoten..

Dit was absoluut een van de beste van de avond. Pas vrij laat afgestoken en iedereen had dus al wel behoorlijk wat voorbij zien komen. Toch was iedereen behoorlijk onder de indruk. Vooral omdat hij na het aansteken meteen behoorlijk hard van start gaat. Het geluid is echt veel beter dan hoe het op de filmpjes over komt. Je hebt er wel een redelijk brede straat voor nodig.

Wat een grandioze bak was dit zeg! In de straat op een meter of 8 a 10 afstand, weet je echt niet wat je overkomt met die gruwelijk vette mines. De boeketten in het midden waren ook een stuk groter en voller, dan te zien was bij eerdere demo's. Samen met de Mega Willows de box van de avond voor mij.
Zal later ook mijn straatfilm nog eens plaatsen hier, welke overigens niet altijd op beeld paste.. zo groot. :D

Laatst bewerkt:
Als ik de straatfilmpjes zie; bah bah, niet normaal wat een box zeg! Gruwelijke mines!
Deze gaat op de lijst. :D

Wat een machtig mooie bak zeg. DAMN! Die moet ik volgend jaar ook in de straat hebben staan! :D :handsup:

Of je kan hem met een andere cake doorlonten ofzo?
Vond het ook maar vreemd.

Deze is de opvolger op de Mega Willows, die beging met 1 t/m 4. Heb ze daarom ook maar aan elkaar gekoppeld, alleen blok is bijna niet te tillen man pff.

Filmpje heb ik ook, maar komt later online.

Bijlagen

• 20181230_165944.jpg
    20181230_165944.jpg
    168,7 KB · Weergaven: 0
Ik stond er zelf heel dichtbij achter de schuur en mijn zus heeft hem deels vanuit huis gefilmd.
Machtig mooi die mines als je er dichtbij staat.

Back
Bovenaan