[Vuurwerk Outlet] Lucky Number 19

Geweldig assortiment zeker qua prijs/kwaliteit. Enige minpuntje is de afwerking alles onder het oranje spul en een compleet mishandelde doos die meteen uit elkaar valt.

Mooi 19 schots assortiment. Zouden van mij nog wel wat hoger mogen klappen want de boeketten zijn groot zat. Minpunt wel de slechte afwerking, overal oranje bende.

20181231_121343.jpg

Voor het eerst een half karton weg geschoten. Uitstekende potten. Heerlijke burst lekker laag!! Volgend jaar sowieso heel karton

Laatst bewerkt:
voor het eerst gehad en zeer tevreden over bij mij weinig klei losgekomen dus prima minpunt is idd dat je niet (of niet goed) kan zien welk effect waarin zit en als je ze per 2 wilt schieten welke je moet hebben.
dit jaar zeker weer in de collectie !!

voor het eerst gehad en zeer tevreden over bij mij weinig klei losgekomen dus prima minpunt is idd dat je niet (of niet goed) kan zien welk effect waarin zit en als je ze per 2 wilt schieten welke je moet hebben.
dit jaar zeker weer in de collectie !!

Staat er niet op de cake wat het effect is? Ik wil een karton aanschaffen en dan per 2 schieten. Maar als ik niet kan achterhalen welk effect in welke cake zit dan wordt het lastig en kan voor mij een redn zijn om ze dan niet te kopen

Komen deze nog in losse sets ipv hele doos? Dat is me aldoor qua budget net te gek, een setje voor 70e kan ik me begin november nog wel aftroggelen. Anders wordt 't toch weer doorschuiven naar volgend jaar.

Zou een topper zijn voor 29 november of ben ik nou gek? beetje promotie doen in de zaak over eigen productie :D

Iemand enig idee welke cake welk effect heeft?
Wil ze graag in een show verwerken maar er staan enkel artikel nummers op.
Een mede freak zou me hier enorm mee helpen!

Een karton van 12 zijn 2x6 dus van ieder effect 2 toch?

Back
Bovenaan