Pyromovies HD
Banned
Dit thread is toch wel in iets naars veranderd...
Enzo Knul ook sinds 8 Juni 1993...

(O mijn god.., als je dat dus Googled geeft Google gewoon z'n geboortedatum aan als suggestie...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit thread is toch wel in iets naars veranderd...
Enzo Knul ook sinds 8 Juni 1993...![]()
(O mijn god.., als je dat dus Googled geeft Google gewoon z'n geboortedatum aan als suggestie..., heeft hij de Nobelprijs voor de vrede gewonnen ofzo? oh nee hij is vlogger
)
Enzo Knul ook sinds 8 Juni 1993...![]()
(O mijn god.., als je dat dus Googled geeft Google gewoon z'n geboortedatum aan als suggestie..., heeft hij de Nobelprijs voor de vrede gewonnen ofzo? oh nee hij is vlogger
)
Haha, dit is pure afgunst en haatzaaien. Laat iedereen in zijn waarde alsjeblieft, dit maakt me misselijk.
Moet iemand per se een Nobelprijs winnen? Alsjeblieft zeg. Iedereen heeft een markt waar hij/zij in thuis is, en dat is in dit geval een jongere doelgroep!
Als ze echt iets crimineels doen wordt dat echt wel aangepakt. Of iets te gevaarlijks wordt inkomen tegengehouden.
Topic mag mij betreft wel een rem op/gemanaged worden. Enfin
Deze chick toch 1000x beter...en mooi spul. Plus goed gefilmd..
Zij heeft zelf de boel zitten doorlonten?
Die is dus best serieus bezig met vuurwerk.
Laat gaan man, pffff vind het ook een daap maar lekker boeiend het is z'n werk en tja hij verdient in een maand meer als ik in een heel jaar.
Kan ik wel aan hem ergeren maar het is zijn job, dikke views dus knaken erbij, en Broekhoff grote blij met de reclame en negatieve reclame is ook gewoon reclame denken jullie nou echt dat zijn kijkers nu met hoge poten Broekhoff gaan aanklagen, nou die weten niet eens hoe je Broekhoff moet schrijven.