Zena Shell Kit

Niks mis mee! Gewoon goeie dingen! Knallen wat lager dan de Junk naar mijn mening! Ik heb ze iig met genot weggeschoten!

Deze waren prachtig, voelde per knal ook gewoon zwaarder dan de meeste cakes met vollere boeketten. Dit jaar ga ik kijken of ik niet nog net wat meer korting op deze singleshots kan krijgen, en dan wat meer kan halen.

Heb een paar weg geschoten en ik vermoed dat die van mij goed droog waren. Heb ze ook vergeleken met de Junk maar zijn nagenoeg vergelijkbaar qua burst en spreiding. Voor mij het product van het jaar. Heb ze wel goed laten drogen? In ieder geval, mooi spul.

Laatst bewerkt:
Vond ze ook echt heel erg dik, voor mij ook 1 van de toppers van de nacht.
Brute dingen, dikke burst en de lucht vol blinkers.

Buiten deze misser waren het wel geweldige dingen zeg. Dikke doffe dreun en een heel groot blinkerboeket. Gaaf spul.

Pffff de eerste die ik net afstak klapte op de grond. M’n oren tuten nog na, stond gelukkig een eind er vanaf maar dat was niet ongevaarlijk...

Flinke beukers zijn dit. Zowel de lancering als de burst geven een dikke dreun. Dit jaar 1 doosje weg geschoten, heb er nog 3 over die een jaartje mogen drogen. Het boeket zelf is groot, maar wat meer variatie had niet misstaan naar mijn idee.

Wat een heerlijke singleshots zijn dit. Ik heb er 24 doorgelont tijdens mijn 18:00 show. Het resultaat: (ze starten op 3:03)

Pffff de eerste die ik net afstak klapte op de grond. M’n oren tuten nog na, stond gelukkig een eind er vanaf maar dat was niet ongevaarlijk...

Hier net zo met eentje. Klapte direct in de buis met een flinke dreun, er stond gelukkig niemand dichtbij

Topdingen. Ze gingen allemaal (6 stuks) de lucht in. Dikke, voelbare klappen en professioneel breed boeket. De blinkers en kleuren zijn goed uitgevoerd.

Back
Bovenaan