Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik was meer onder de indruk van de Sunda clouded Leopard dan van deze.
Dat zijn er nu al 3 die niet super tevreden zijn van de 30mm Luypaers cakes...
Is geen toevalstreffer meer.
Dat maakt het voor mij ook minder aantrekkelijk dat Funke en Luypaers naar NL komen. Het zijn leuke bakken, maar ik ga er niet meer voor naar Zena toe. Ik had bijvoorbeeld de Limited Edition 3 van Evo voor 47 euro en die was dan veel dikker. Beetje gekke vergelijking maar het is wel zo.
Het lijkt wel of ze de massa productie niet aankunnen. Ik vond het geen Funke kwaliteit die ik van vorig jaar gewend was.
De burst van de grote funke blokken was beter idd.
Ben blij dat ik deze per 3 heb geschoten en door de salvo’s op het einde was het toch best vet , de long willow was qua burst en spreiding ongeveer hetzelfde maar heeft dan niet die dikke mine eronder.
De cheeta en chrys rain blue hadden ook niet de bijzondere burst zoals vorig jaar .
Ik zal bij funke algemeen mijn video plaatsen met schietlijst . Helaas met k-t geluid maar wel om het een beetje te vergelijken.
Dit is 'm.
De Evo klapt hem er duidelijk uit als ik jouw filmpje zie:
https://www.youtube.com/watch?v=WlMNw93iRDI
De burst is echt vele malen harder bij deze NL box.... begrijpen wie kan.
Ik snap niet hoe Luypaers met de cakeboxen zo gefaald kon hebben. Leken wel kooiloze boxen qua burst. Terwijl het wel duidelijk merkbaar was aan labels en doos etc dat het uit de Funke fabriek kwam. Ik durf het niet meer aan om dit aan te schaffen. Was voor mij weggegooid geld. Ook de nieuwe producten lijken zo op film beoordeeld geen denderende burst te hebben op de Maltese Tiger na. Maar dat is ook bijna een 1 op 1 kopie van de Paranoid.