Evo Bomber [Compound]

Wat een geweldige box was dit!
Staarten tot op de grond inderdaad, moest af en toe even een stapje opzij doen haha.bleef maar doorgaan met goede burst/spreiding/kleuren

Heerlijk rambakje, bleef maar doorgaan, voor 25 mm goede burst en komt op film mssn niet zo over maar nog best flinke boeketten. Viel me in het algemeen wel op dat de overgangen bij de Evo compound niet altijd even soepel verliepen

Tweemaal geschoten. Niet de beste maar mooie bak, geweldig tempo en goede burst. Evo prijs kwaliteit zeer goed. Wees eerlijk, deze box was tot op de laatste verkoopdagen zeer goedkoop. Prima promotie materiaal voor evolution. Heb echt meerdere producten gehad van evo maar allen waren zeer goed!!!

Mooie box!!
Echter waren de overgangen bij mij niet soepel en de laatste cake moest ik via het reserve lont afsteken
Verder wel mooie grote effecten.

Ik vond hem op de eerste video's al prachtig en dat was die in het echt ook. Samen met de snowstorm de toppers in mijn collectie
Heerlijk!

Dit is gezien de prijs echt een klasbak, mooi strak tempo, goeie burst en voor 25 mm goeie spreiding. Volgend jaar sowieso per 2 weer in de collectie

Alleen overgang 1 naar 2 was traag de rest liep soepel door. Ik vond het een errug mooi stukje vuurwerk. Deze komt er volgend jar zeker weer!

Prima bak dit!! Had hem per 2 geschoten en was genieten.... ramde lekker door. Volgend jaar zeker weer!!

Hele fijne box vond ik het vannacht. Na dat ik hem op een demo had gezien, had ik wel vertrouwen in een goede afloop. En dat vertrouwen werd dubbel en dwars terug betaald. Mooie felle kleuren, fijne crackling en een lekker strak tempo. En per 2 was het natuurlijk dubbel feest. :D
Zal binnenkort eens de film uploaden hier.

Leuke bak, maar ook niet geweldig. Knalt lekker door, duurt een flink poosje maar vind het uiteindelijk wat eentonig worden.

Alleen overgang 1 naar 2 was traag de rest liep soepel door. Ik vond het een errug mooi stukje vuurwerk. Deze komt er volgend jar zeker weer!

Hier ook alleen de eerste overgang, bijzonder.

Maar wat was deze goed zeg. Heerlijk tempo, mooie kleuren, effecten tot op de grond. Kunnen krijgen voor 64 euro, volgend jaar wil ik er 2

Back
Bovenaan