Intensity

Vanavond mogen aanschouwen bij Goudvuur te Gouda : gewoonweg adembenemend, wat een grote boeketten, vette burst en schitterende uitwerkingen. Voor mij echt 1 van de toppers dit jaar van alle producten !

Vanavond mogen aanschouwen bij Goudvuur te Gouda : gewoonweg adembenemend, wat een grote boeketten, vette burst en schitterende uitwerkingen. Voor mij echt 1 van de toppers dit jaar van alle producten !

Niets aan te voegen, sprong boven alles uit gisteren!

Gave salvo cake! Grote boeketten, gevulde lucht! Topper! Vulcan is weer goed bezig! (Check die ontploffende bal op de achtergrond vanaf 0:22! Zeker te kort buisje ofzo...!)

Gave salvo cake! Grote boeketten, gevulde lucht! Topper! Vulcan is weer goed bezig! (Check die ontploffende bal op de achtergrond vanaf 0:22! Zeker te kort buisje ofzo...!)

Hij is zeker mooi, maar ik vind hem minder mooi overkomen als op de demo van Goudvuur, de kleurtjes komen er hier niet echt uit, maar dat kan ook aan het filmpje liggen.

Inderdaad een behoorlijk laag uiteenspattende shell :bonk:

Prima film, komt goed over.
Leuk dat jullie trouwens veel Vulcan items hebben geschoten en tevens hebben kunnen filmen. Weet zeker dat we dit jaar meer Vulcan moeten hebben, maar nog lastig kiezen, toch fijn dat er goede straatfilms zijn. :)

Prachtig zeg! Deze was mij nog niet opgevallen. Het label vind ik niet mooi, de prijs is voor mij te hoog voor een losse cake. Maar de uitwerking liegt er niet om! Kwalitatief gezien is het een geweldig product, prijs wat omlaag en het word een topper!

Back
Bovenaan