Yellow River

Heb 'm helaas dit jaar niet in de collectie. Eerder wel gehad. Die versnelling middenin is ook gaaf, dat zou ik graag in veel meer cakes zien.

Dikke bak ja.

Heb hem dit jaar voor het eerst, nadat ik de goede recensies hier op het forum had gelezen.

Effecten zijn groot en blijven lang hangen.
Nu maar hopen dat Oud & Nieuw windvrij en helder weer geeft :)

Ik heb nog een filmpje gevonden van de yellow River die ik geschoten heb omdat mijn broertje zijn diploma had behaald.
Hierbij kun je goed zien dat het tijdens goed weer ook perfect uit de verf komt.
Wat een bakken waren dit zeg.!!

]

Schittered zeg, wat een verschil met afgelopen o&n. Zo hoort deze te zijn, goed vastgelegd ook op de film!

Schittered zeg, wat een verschil met afgelopen o&n. Zo hoort deze te zijn, goed vastgelegd ook op de film!

Met of zonder wind. Wind verpest alles. Ik hoop eens een oudjaar mee te maken met zo goed als windstil en heldere condities. Dat maakt vuurwerk zoveel mooier.

Fingers crossed!

Nou moet ik zeggen dat afgelopen Oud en Nieuw het bij ons om 00:00 uur tot 02:00 uur helemaal helder en haast windstil was.
Voor 0:00 uur en na 02:00 uur was het nat en stond er teveel wind.
Aantal cakes daardoor niet geschoten.

Fingers crossed!

Nou moet ik zeggen dat afgelopen Oud en Nieuw het bij ons om 00:00 uur tot 02:00 uur helemaal helder en haast windstil was.
Voor 0:00 uur en na 02:00 uur was het nat en stond er teveel wind.
Aantal cakes daardoor niet geschoten.

Zo das wel heel uniek stukje nederland dan want het waaide als een gek bijna overal:applause:

Heb hem ook weer besteld, maar ga hem alleen afsteken als het echt perfect weer is. Afgelopen jaar met veel wind afgestoken en dat viel erg tegen. Dus hopen op goed weer, en anders maar een jaartje extra drogen.

Zag dat ik 2 verschillende jaren had ontvangen 2014 en 2018. De 2018 variant heeft de 2 lonten aan de bovenzijde.
image.jpg

Dit is echt een serieus grote cake, ik heb de 2014 versie en mijn vingers jeuken om deze aan te steken.

Deze ieder jaar in de collectie, applaus gegarandeerd, dit jaar heb ik de batch 2018 ben benieuwd.

Heb hier tweemaal productie 2014. Wat denken jullie: tegelijk schieten of achter elkaar? Zonder reservelont gaat dat namelijk wel lastig worden met timen.

Back
Bovenaan