Acatenango [Compound]

Pfff heerlijke foto!!! :thumbsup: :handsup: Hopelijk ga je het op film zetten voor zowel je zelf als voor ons:yes:

Alleen niet echt het juiste topic voor deze foto, alleen de Acatenango mist hier haha :p

Erg benieuwd hoe de Acatenango gaat presteren, nog amper straatfilmpjes van kunnen zien natuurlijk.
Wil mijn exemplaar wel filmen en ook de TB, maar wil ook er ook wel van gaan genieten als deze doosjes losgaan natuurlijk!....eens kijken of beide gaat lukken!,...

Erg benieuwd hoe de Acatenango gaat presteren, nog amper straatfilmpjes van kunnen zien natuurlijk.
Wil mijn exemplaar wel filmen en ook de TB, maar wil ook er ook wel van gaan genieten als deze doosjes losgaan natuurlijk!....eens kijken of beide gaat lukken!,...

tip van mijn kant! neem personeel in dienst heb ik ook :-D haha

20181229_140424.jpg

Mooi maatje en ook goed doorgelont Door den Chineesch van evo met fire proof alu tape. Ff wat beter als de skyline on fire

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 43434

Mooi maatje en ook goed doorgelont Door den Chineesch van evo met fire proof alu tape. Ff wat beter als de skyline on fire

Hè man, jouw Acatenango ziet er anders uit, of heb jij de alufolie weggehaald?
Ik heb zo’n zelfde exemplaar als Jero met folie.
Enne,..aangezien ik oas vorig jaar ben ingestapt in ‘deze wereld’ twee lonten,...?
Een compound werkt toch via één lont of tweede als reservelont aangebracht?

Precies; een hoofdlont aan cake 1, rest onderlangs doorverbonden, en een reserverlont aan het eind van de laatste cake. Compound.

Hey man... altijd leuk een beginner te helpen dus schroom niet te vragen. Better safe then sorry. Mijn foto is Iets anders belicht maar zijn precies hetzelfde hoor. Alle cakes zijn afgedekt met glimmende folie. In principe is deze compound inderdaad met een 1 hoofd lont. En een 2 reserve lont. Het is een compound dus in principe zou je hem bij lont 1 aan moeten steken en zou aan het einde van de box na de finale lont 2 moeten ontbranden. Stopt je box ergens in het midden .... gewoon een minuut of tien wachten en als je doos niet brandt en/of rookt... voorzichtig ben aderen en lontje 2 aansteken. Je moet wel heel veel pech hebben wil de rest van je compound nu niet ontbranden... blijft er na dit alles toch wat staan hierna..... gewoon een foto maken en contact opnemen met de winkelier en of de importeur. Maar naar wat ik gezien heb met een getraind oog (zelfstreling modus off) is deze goed doorgelont en is de kans op een stop minimaal. De tussenverbindingen (iets waar jij je Door het compound principe niet druk over zou moeten hoeven maken) zitten goed "getwist" en zijn goed afgeplakt..... een lont 1 als hoofdlont aan te steken en een lont 2 wanneer je doos ermee stopt. .. zou afdoende moeten wezen om hiermee uit de voeten te kunnen

Back
Bovenaan