Zena Shell Kit

Ben net gebeld dat ze niet geleverd zijn bij mijn dealer. Moet maar weer wat anders uitzoeken. Was met de blitzies ook al zo. Zena scoort bij mij nog niet erg. Moet nu voor 75 euro wat anders uitzoeken. Wat zijn we toch verwend in NL. Denk dat ik de color Palm box maar neem. Of de 6 assorteer cakes van Rubro.

Net 1 meegemaakt, kuch, vond hem toch niet zo geweldig als ik had verwacht! Burst kon echt wel wat harder, was tijdens de demo een stuk harder. Blinker was wel heerlijk hoor, maar zeker niet zo perfect als wat we eerder hebben gezien.

Net 1 meegemaakt, kuch, vond hem toch niet zo geweldig als ik had verwacht! Burst kon echt wel wat harder, was tijdens de demo een stuk harder. Blinker was wel heerlijk hoor, maar zeker niet zo perfect als wat we eerder hebben gezien.

Jammer dan, niks aan te doen. Heb 3 pakjes van die dingen liggen.

Net even uit de verpakking gehaald en ja hoor merkte het meteen op.

De labels zijn zo te zien flink nat geworden en weer gedroogd. Neem dus aan dat de binnenkant nog steeds vochtig is.

wat ik zie op het eerst straat filmpje was te verwachten , op de laatste demo werd deze in meervoud geschoten en dan komt het altijd beter over .

Heb er ook ééntje de lucht in geschoten. Zeker niet slecht, maar ook niet zo goed als ik verwacht had. Knal was wel goed diep, alleen het boeket was niet veel beter dan wat vroeger uit bijv de Imperial Blink kwam. Ik ga de helft maar een jaartje laten drogen, kijken of dat deze rakkers goed doet :D

Deze voelden erg vochtig aan toen ik ze ophaalde. Ik begreep ook dat deze pas in de avond ervoor waren aangeleverd.

Lijkt toch erop dat er samples zijn geschoten op de demo of gewoon zoveel tegelijk dat dit een hardloper is geworden. Ben blij dat ik deze heb laten staan, ookal was dat niet makkelijk.

Ook droog:
droge-kuthumor.jpg

Net 1tje afgestoken, was wel aardig. Boeket gewoon goed, burst harder verwacht. 10 seconden ervoor dumbum singleshot afgestoken en hoorde qua burst bijna geen verschil (kan ook aan de dumbum liggen natuurlijk)

Back
Bovenaan