Zena Shell Kit

Prachtig om die last minute aankopen te zien, kruitstress blijft een dingetje he :D.

Ja klopt.. na een lang mentaal gevecht met mezelf heb ik er uiteindelijk maar 2 extra besteld. Maar door jou ga ik er waarschijnlijk morgen nog 1 extra bestellen..

Hier krijg je geen spijt van, ik had dat enkele jaren geleden. "Ja dat bestel ik volgend jaar wel." Bleek de batch minder te zijn... Dus ik geef je groot gelijk en zo'n fout maak ik ook niet weer. Als er echt een artikel is die het waard is, gewoon doen, je geniet er toch zeker van en je zal nooit de vraag hebben, had ik het nou wel moeten doen...;).

Ik had al 3 pakjes gehaald de dag voor ze geschoten werden. Uiteindelijk had ik er best meer gewild maar het is niet anders:)

Wel grappig dat het na de show helemaal los ging met de verkoop:) Maar heb het gevoel dat ze er niet super veel van ingeslagen hebben. Want freaks zijn normaal gesproken maar een klein percentage vd kopers.

Was sowieso al van plan om een setje te kopen, maar na een tip over de burst van deze dingen toch maar 3 setjes besteld. We gaan het aanschouwen :cool:

Back
Bovenaan