[Demo] Vuurwerktotaal POS Kaart Zoetermeer verplaatst naar 27-12-2018

pyrofan#1

VWC lid
Stad/dorp: Benthuizen
Provincie: Zuid-Holland
Datum: Donderdag 27 december 2018
Tijdstip: Start 20:00 uur
Winkel: Vuurwerktotaal POS Kaart Zoetermeer
Schietbedrijf: PyromaX Firework Events
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Bijzonderheden: Product demo met afsluitende finale. https://zoetermeer.vuurwerktotaal.nl/

Benthuizen demo.jpg

Schietlijst poskaart vuurwerktotaal 1.jpg

Schietlijst poskaart vuurwerktotaal 2.jpg

Laatst bewerkt:
Zojuist contact gehad met Vuurwerktotaal Zoetermeer POS Kaart. Daarbij heb ik de schietlijst ontvangen, hartstikke bedankt daarvoor, en die ziet er echt goed uit. Zowel een aantal bestaande toppers komen voorbij, als een aantal veelbelovende nieuwe producten.

Schietlijst poskaart vuurwerktotaal 1.jpg

Schietlijst poskaart vuurwerktotaal 2.jpg

Laatst bewerkt:
Hopen dat het morgenavond wel droog is, word behoorlijk wat regen morgen voorspeld namelijk.
Ben er hoe dan ook bij, tenzij m'n auto t begeeft xD

Altijd leuke demo dit. Voor wat betreft het weer, misschien dat de tribune nog voor wat beschutting zorgt. Plan nu is dat we er bij zijn.

Zojuist contact gehad met Dhr. Pos van Vuurwerktotaal Zoetermeer POS Kaart en hij moest helaas mededelen dat de demo vanavond niet door kan/mag gaan. De weersvoorspellingen zien er niet goed uit en met name de windsnelheden zijn te hoog. In verband met de harde wind kan de demo helaas niet doorgaan.

Maar is er nog wel hoop! Er is namelijk een uitwijkdatum. Er wordt nu gekeken wat de mogelijkheden zijn en meer info volgt binnenkort.

Vuurwerktotaal Zoetermeer POS Kaart bedankt voor het spoedig doorgeven van de info!

Word vanaf 18.00 een zuidwester wind voorspeld met windkracht 6 met uitschieters van 7. Dus dat geloof ik wel.

Zojuist contact gehad met Dhr. Pos van Vuurwerktotaal Zoetermeer POS Kaart en hij moest helaas mededelen dat de demo vanavond niet door kan/mag gaan. De weersvoorspellingen zien er niet goed uit en met name de windsnelheden zijn te hoog. In verband met de harde wind kan de demo helaas niet doorgaan.

Maar is er nog wel hoop! Er is namelijk een uitwijkdatum. Er wordt nu gekeken wat de mogelijkheden zijn en meer info volgt binnenkort.

Vuurwerktotaal Zoetermeer POS Kaart bedankt voor het spoedig doorgeven van de info!

Hoop zelf net als verleden jaar dan de 29e :)

Na het mindere nieuws van vanochtend is er inmiddels ook wat beter nieuws te melden. De uitwijkdatum is 27 december en ik heb zojuist van Vuurwerktotaal POS Kaart vernomen dat ze toestemming hebben gekregen voor 27 december.

Dus niet getreurd, de weersvoorspellingen zien er vooralsnog goed uit en zo vlak voor de afhaaldagen geeft wel net een beetje extra sfeer. Zoals eerder vermeld ziet de schietlijst er erg goed uit en naar eigen zeggen wordt de demo ook weer afgesloten door een fantastische show.

Spijtig. Vandaag had ik wel kunnen gaan, maar de 27e niet.
De wind is echt veel te hard nu, dus terecht dat er besloten is om het af te gelasten.

Back
Bovenaan