[Demo] Vuurwerkbunker.nl Pijnacker / Zoetermeer 20-12-2018

Ook ik heb erg genoten van de demo en finale! Vanuit Amsterdam samen met mijn oma die kant op gereden. Veel toppers zijn al wel genoemd, maar hier ook mijn lijstje:

Red Widow: Wat een prachtige waaier met geweldige kleuren en zeer goed uitgewerkt ghost-effect
Piranha: Deze Pangu waaiers trokken mij eerst niet zo maar live was deze wel echt geweldig! Goede effecten en mooi tempo.
Colorful City: Heerlijke kleuren en geweldige burst. Die spinning tales zijn ook echt prachtig! Vond dit de mooiste van de avond.
Blue Night Fire: Echt van genoten. Hoewel ik normaal gesproken niet zo van een box met maar 1 effect ben was deze wel echt heel erg dik. Heerlijk hoe dat tempo zo op bleef bouwen naar een enorm eindsalvo.

Red Widow en Colorful City staan in ieder geval op mijn lijstje voor volgend jaar.

En dan de finale, niet zo veel aan toe te voegen, wat echt geweldig. Mijn oma zei dat ze nog nooit zo'n spektaculaire show gezien had.

Man man man wat een geweld was het weer :cool:. Op de heenweg met ruitenwissers op de hardste stand dacht ik oh nee... Gelukkig bleef het droog en wat heb ik genoten! Toppers voor mij waren de Rebelliouz, Bunker Blaster en Colorful City. En de finale... check de video's maar. Enough said :wink:

Het was na een dag bouwen in waterkou en regen tijdens de demo en show gelukkig droog! :D
Wat was het weer smullen van het resultaat.

In de demo kunnen genieten van prachtige producten die in de voorgaande reacties ook al flink besproken worden. En de finale heeft geen verdere toelichting nodig behalve de omschrijving DIK!!!

Het was weer een feest om te bouwen en te genieten! Dank aan Tobias en Robin voor het organiseren en mogelijk maken, en dank aan allen die bouwden voor de gezellige dag met een superfinale.

Gister ook weer aanwezig geweest tijdens de demo. 's middags even een kijkje genomen op het schietveld en wat was de indrukwekkend en wat stond er veel. Kortom, de verwachtingen waren hoog gespannen.

Eigenlijk is het meeste wel gezegd, maar wat heb ik genoten tijdens de demo en uiteraard nog meer tijdens de show.

Ik vond dat alles goed was geregeld, verkeersregelaars, genoeg parkeerplekken, bij aankomst een schietlijst inclusief folder ontvangen, schietveld was verlicht en er was zelfs een standje aanwezig. Kortom, erg goed geregeld.

Hieronder mijn toppers:
Crackling : Zag hem pas voor het eerst in actie, maar hij heeft mij echt verrast. Het crackling effect kwam veel hoger dan verwacht. Zeker weten een leuk artikel om erbij te hebben voor tussendoor.

Rebelliouz: Werkelijk schitterend. We kennen deze topper natuurlijk nog van vorig jaar onder een andere naam, maar dit is kwaliteit. Niet een extreem harde burst, maar dat vond ik niet storend, want de effecten zijn erg goed uitgewerkt en branden relatief lang.

Neon Attack: Schitterende cake uit de Yakuza lijn, als ik me niet vergis. Mooie kleurencombinatie en vooral de helderheid viel me op. Dit in combinatie met de witte palmen, valt bij mij erg goed in de smaak. Zeker in de finale met meerdere in fanshape was. Komt zeker op de wishlist voor volgend jaar.

Red Widow: Wat een prachtige nieuwkomer. De double layer mine was vernieuwend en een hele mooie toevoeging. Ook het 'ghost' effect kwam goed tot zijn recht in combinatie met de andere kleuren.

Colossal: De Zena Nr. 1 vond ik goed, maar deze topper vond ik net wat beter. Deze cake doet zijn naam echt eer aan, want de boeketten waren echt kolossaal. Goed gevuld en een prima burst. Zal niet misstaan in een ieders collectie.

Yellow River: Ja, wat moet ik hier nog verder over zeggen. Presteerde als vanouds en dat goud effect blijft mooi. Mooie spreiding, prima burst en wat mij betreft terecht verkozen tot beste 500 gram cake van 2017.

Bunker Blaster: Een topper van een box, veel verschillende effecten, tempo wisselingen en een eindsalvo. Effecten stuk voor stuk goed uitgewerkt en ik vind de box een mooi geheel. Deze box is dan wel speciaal ontworpen door en voor Vuurwerkbunker, maar zou wat mij betreft niet misstaan in de landelijke collectie van EVO.

Colorful City: Door velen al benoemd, maar dit was de absolute topper van de avond. De kleuren zijn enorm helder en de kleurencombinaties zijn echt fantastisch. Daarnaast is het tempo ook top en dat maakt deze box helemaal af, net zoals de spinning tails die net dat beetje extra geven. Om nog maar niet te spreken over de burst en de spreiding.

Blue Night Fire: Ik keek hier toch wel naar uit. Vooraf al wat positieve berichten over gehoord/gelezen, maar zelf was ik nog niet overtuigd op basis van de filmpjes. Maar daar kwam gisteren verandering in. Het eerste deel van de box was leuk, mooie combinatie van goud met blauw en een mooi tempo. Maar als eenmaal het tempo omhoog gaat dan wordt het pas echt interessant, dat vond ik een erg mooi element. Ook de salutes in de finale waren een mooie aanvulling.

De show daar hoef ik natuurlijk niet veel over te zeggen. In één woord: ADEMBENEMEND! Het steppen met de single shots was weer genieten, maar ook de diverse thema's en combinaties getuigen van erg veel creativiteit en kennis. Heb bijvoorbeeld erg genoten van de combi: 1.0" Spinning Flowers en Open Fire, maar ook het fluit thema in het middenstuk was waanzinnig. Helemaal toen de Wicked Whistle de lucht in ging reageerde het publiek erg enthousiast. Ik ben wel benieuwd hoeveel dit er zijn geweest. 6 of 12? De Whistle Banger van Redwire in de finale kwam ook goed tot zijn recht. Het opzwepende tempo deed mij even denken aan Valencia, echt heel gaaf gedaan. En de absolute topper in de finale was natuurlijk de Zena Shell Kit, gingen verrassend hard en wat een spreiding.

Weer bedankt voor een mooie demo en geweldige show en ik hoop dat er volgend jaar weer een demo is.

Nu de demo in Benthuizen niet door gaat even wat tijd om de foto's te verwerken hierbij een aantal van gisteravond.

HgT38Sc.jpg

KF6e4Hn.jpg

5ubDCAL.jpg

iMNvjpY.jpg

YsDYkZ2.jpg

I7pZsW9.jpg

Iedereen weet wel welke cakes dit zijn :D

NFDzvwN.jpg

Ffq0RrI.jpg

1VUILLw.jpg

En voor wie de finale nog gemist heeft

Voor mij was de colossal (climax fireworks) de beste cake onder de 30 euro het meest overtuigend.
Jammer dat mijn budget niet meer toerijkend is , maar volgend jaar met een freakactie is die voor mekkie.
Mega grote boeketten.Prima burst.
Vreemd dat deze cake niemand is opgevallen bij de demo......
Behalve Jordi

Voor mij was de colossal (climax fireworks) de beste cake onder de 30 euro het meest overtuigend.
Jammer dat mijn budget niet meer toerijkend is , maar volgend jaar met een freakactie is die voor mekkie.
Mega grote boeketten.Prima burst.
Vreemd dat deze cake niemand opgevallen is bij de demo......

Deze is mij zeker opgevallen! Is toch gewoon de Massive?

Wat een finale zeg, echt ongekend voor een demo. Bedankt voor alle films en foto´s heren.

Tsja hier kan weinig tegenop!
Maar met die gekken haal je dan ook succes garantie in huis. ;-)
Prachtig dat er nog shops zijn die dit het publiek gunnen.

Hele mooie producten gezien hier! Vooral de bunker blaster en de serenity vond ik heel mooi. En de finale was gewoon werkelijk super mooi, ik denk dat we de filmpjes daarvan nog wel een aantal keren zullen gaan bekijken dit jaar :)

Bedankt voor alle fijne reacties! Het was even spannend wat het weer ging doen maar uiteindelijk ging dat precies goed gelukkig. We zijn erg tevreden over demo, de opkomst was super!

Wil hier ook nog even iedereen bedanken die heeft meegeholpen het was een leuke gezellige dag met een top resultaat!

@pyrofan#1: bedankt voor je verslagen en er zijn 6 wicked whistle verschoten.

Bedankt voor alle fijne reacties! Het was even spannend wat het weer ging doen maar uiteindelijk ging dat precies goed gelukkig. We zijn erg tevreden over demo, de opkomst was super!

Wil hier ook nog even iedereen bedanken die heeft meegeholpen het was een leuke gezellige dag met een top resultaat!

@pyrofan#1: bedankt voor je verslagen en er zijn 6 wicked whistle verschoten.

Tobooooo , Lekkah gedan !

Onder het huismerk van Intratuin zijn ook de Mixed Stylez (=Mit It Up!) en de Colossal (=Massive) nog geschoten en gefilmd:

Deze Double Revolt is een uniek artikel en geen omlabeling van een andere box.

Deze Street Chaoz is eveneens een unieke box.

Ook de Rebelliouz van Climax is een cake die volgens mij speciaal voor Intratuin is gemaakt en geen omlabeling betreft.

Laatst bewerkt:
Deze Double Revolt is een uniek artikel en geen omlabeling van een andere box.

Hi DarkSoul,

Het is misschien lang geleden. Maar kun jij je nog herinneren wat voor indruk de Double Revolt maakte? De normale prijs € 249, freakactie € 180. Ik kan mij zelfs herinneren dat deze vorig jaar € 150 was in de freakactie.

Een betere video als die van jou kan ik niet vinden. Het feit dat er bijna geen informatie / ervaring te vinden is over dit product en dat hij met € 69 korting te krijgen is doet mij heel erg twijfelen over de kwaliteit van deze box.

Kun jij hier iets over zeggen?

Hij heeft op mij vorig jaar bij de demo weinig indruk gemaakt. Ik was hem nu alweer vergeten, zeg maar....dat is een veeg teken. Ik zie dat ie vorig jaar 155 euro is geweest. Als je nu 180 euro betaalt, zou ik lekker twee (kleinere) boxen nemen voor dat geld! Dat maakt meer indruk. Boeketgrootte van de Double Revolt is gewoon matig, voor het grootste gedeelte.

Heb je dit gelezen?

Back
Bovenaan