[Demo] Vuurwerk Zoetermeer 17 december 2018

Wat een geweldige avond! Toch een beetje de nationale demo en terecht. De locatie doet het ‘m. Het was weer gezellig druk en alles netjes geregeld. En alles lijkt iets mooier en de burst harder zo tussen de gebouwen.

Dan de collecties:
- Lesli Essentials is leuk vuurwerk voor de gemiddelde consument.
- Sweetlake lijn: presteerde beter dan andere jaren. Prijs/kwaliteit prima!
- RedWire: topvuurwerk, kan niet anders zeggen! Geen enkele tegenvaller.

Toppers:
- Essentials: de Atomic Blast, dat is wel een liefhebbersproduct met goeie fluiters en mooie crackling falling leaves! En een mooie prijs van 64,95.
- Sweetlake: de Insane is een krachtige crackling waaier voor slechts 27,50!
- Red Wire: Wiz Streak, Double Camuro, Brocade Blaster en de Hardcore Master: wat een bak is dat zeg.

Prijs/kwaliteit was de good old Big Momma misschien wel de absolute topper, kreeg ook applaus.

Tegenvallers waren er eigenlijk nauwelijks.

100% mee eens. De locatie levert altijd weer mooie plaatjes op. Vond zelf de Blue Sharks ook heel tof met dat gekleurde fish effect. Een effect dat je überhaupt weinig ziet.

IMG_0543.jpg

IMG_0549.jpg

IMG_0553.jpg

Blue Sharks was inderdaad bijzonder, maar erg veel brandende delen op de grond.. hoop niet op het a-woord.

Mooie demo gezien met inderdaad enkele pareltjes ertussen. Met name die crackling box, de Sweetlake Insane was echt kneiterhard.

De Big Momma was echt de topper, applaus en oe en aa's waren goed te horen. Mooie locatie en wat klinkt het toch heerlijk daar. Bedankt Herwijnen!

Weet iemand hoe die rauwe fluitcake heet in de finale, met die mooie goudsporen erachter en rood/witte blink boeketjes?

Blue Sharks was inderdaad bijzonder, maar erg veel brandende delen op de grond.. hoop niet op het a-woord.

Dat viel mij ook al op. Iets met dat spreekwoord met slapende honden.. :p

@recemonster jij stond net iets links van mij met statief te filmen? Zo te zien

Ook echt een super demo, mooi vuurwerk werd ook rap achter elkaar doorgeschoten, top finale echt nice.
De Blue Shark is me het meest bij gebleven echt een gaaf effect!!

Zo ook net terug van deze heerlijke demo! Is er toch altijd een om naar uit te kijken. Tussen die huizen klinkt het gewoon heerlijk! En ook echt mooie producten gezien!! Redwire is echt wel mooi spul.
- Greyhound -> erg leuk budget potje
- Sweetlake insane -> top crackling bak voor weinig!
- Three stage trouble -> leuke 3 staps fluiter back
- Wiz streak -> lekkere fluiterbak
- Titanium palms -> dikke palmen
- Big momma -> gewoon prima prijs kwaliteit afwisseling
- Brocade blaster (mijn favoriet vanavond, samen met de crackling coco extreme)
- Crackling coco extreme -> deed me denken aan de snowstorm maar dan met net ff een tikkie meer kleur

En die finale, Rob en kornuiten weer lekker in elkaar gezet. Ik had aan het einde toch een licht "ritme gevoel" van Valencia. Ik heb genoten!

Topspul van Red Wire gezien vanavond.Blue Sharks, Coco Extreme, Brocade Blaster en in de finale de Titanium Peony en de Gunner ( Pyrobase) waren voor mij de toppers.
Voor de mensen die niet veel zin hebben om te fakkelen is de Hardcore Master wel de top.

Waren zeer mooie spullen bij !
Die hardcore master ! Wat een bak :-)
Big momma ook keihard !
Voor het eerst bij deze demo geweest en zeker niet de laatste keer :-)

Hierbij de film van de Finale.

Naast de film nog een aantal foto's

jka4cXH.jpg

keC4ATU.jpg

nQ3QE6P.jpg

dlsgxBB.jpg

oxgl4qW.jpg

Altijd lekker dexe wedstrijd aangezien het een thuiswedstrijd voor mij is en weer verbazingwekkend hoe veel mensen hier toch op af komen. Moeilijk te schatten, maar ik denk toch wel dat er zeker 2000 of meer mensen aanwezig waren. En dan maar kezen dat vuurerk niet populair is volgens vele enquetes :bonk:
Toppers voor mij waren de Double Camuro en de Brocade Blaster, wat een geweldige bakken waren dat zeg.
Filmpje volgt nog.

Puike en sfeervolle demo gisteravond. Ouderwets kruitsnuiven, flinke laaghangende rookpluimen en neerdwarrelende snippers.. lekkerrrr! Ook top om te zien dat er enorm veel mensen op af zijn gekomen (zie onderstaande sfeerfoto). Vuurwerk leeft!

3146ulx.jpg

Er werden mooie producten geschoten. Goede producten vond ik: Insane, Wiz Streak, Gunner, Titanium Peony, Double Camuro, Big Momma en de Hardcore Master. Ook Coco Extreme had een lekkere versnelling op het eind.

De finale werd natuurlijk afgesloten in Big Smile stijl :wink::D

Hieronder twee korte video's om sfeer te proeven en om de producten eens vanuit een ander oogpunt te zien met publiek erbij:

Brocade Blaster:

Titanium Palms:

Back
Bovenaan