Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Afgelopen oud en nieuw mijn grootste collectie tot nu gehad met 17 cakeboxen en een 40 tal losse cakes... eenmaal alles afgestoken kijk je er natuurlijk naar uit om de volgende ochtend snel een day after foto te kunnen nemen
Ga je naar binnen rond 01:50 even je handen wassen... Heb je natuurlijk altijd vrienden met goede bedoelingen "Hey we hebben alles voor je op een stapel gegooid, hoef je morgen alleen maar het as op te ruimen"
Bedankt!
Gelukkig op oudjaarsavond een plaatje kunnen schieten van de cakes en boxen die toen de lucht in gingen! De Garden Party I heeft trouwens bizar grote uitwerkingen!!! (2017 versie). Dat was voor mij de eerste keer dat ik tijdens het schieten van een Nederlandse box tegen mijzelf zij dat illegaal niet meer nodig is. Niemand kon geloven dat dit werkelijk legaal was!
Hierbij mijn foto's Later vanavond zal ik nog enkele foto's uit de buurt plaatsen.
Hierbij een foto, onlangs gemaakt in het centrum. Blijft altijd mooi de (kerst) sfeerverlichting en meteen komt het besef dat de mooiste tijd van het jaar is aangebroken.