23 november Freakavond Vuurwerk Outlet Haulerwijk

Nitraat12

VWC lid
Freak avond

Traditie getrouw houden we bij Vuurwerk Outlet een freakmiddag / avond! En uiteraard staat deze dit jaar weer op de planning! :D

Noteer vrijdagavond 23 november 19.00 tot 22.00 alvast in de agenda! Waar? Vuurwerk Outlet Haulerwijk!

Wat kunnen jullie verwachten?

- Speciale aanbiedingen
- Rond kijken in de aangeklede winkel en een kijkje in de 7 bunkers!
- Een tombola met speciale prijzen!
- Vuurwerk bestellen tegen de freakprijzen onder het genot van een drankje

We staan uiteraard met een team voor jullie klaar om waar nodig passend advies te geven! :D

Aangezien we graag een indicatie hebben hoeveel mensen komen graag even een pm naar mij sturen met je aanmelding + hoeveel personen! :)

open.jpg

Mooi dat er dit jaar ook weer de freakavond is. Hopelijk krijgen weer wat mooie beelden en verhalen te zien na de tijd.

We zijn druk met het uitdenken van de freakavond :D

Zijn er nog speciale dingen die jullie willen zien of doen? :)

Gaan hier mensen heen uit de omgeving van Amersfoort? Het lijkt me leuk ook te gaan.

Ik zit hier met dezelfde vraag haha, omgeving Barneveld. :D
Verder is door de bussen de OV-verbinding een drama zie ik, trein kan prima.

Is er toevallig misschien een mede-freak die op de route heen en terug langs een NS-station komt? Assen/Leeuwarden ofzo? Dan mag je me PM'en! :) Lijkt me super gaaf om bij te wonen!

Gaan hier mensen heen uit de omgeving van Amersfoort? Het lijkt me leuk ook te gaan.

Ik! Lijkt mij ook erg leuk, maar niet zo een zin om alleen te gaan. M’n vriendin laat ik liever thuis :D. Mocht je samen willen gaan stuur dan maar even een berichtje. Heb een (lease)auto dus vervoer is geen probleem.

Back
Bovenaan