Transbomber

Ik heb net even gekeken. Er zitten er 2 in een karton en op de nieuwe omdoos van dit jaar staat 2/4. Dat betekent dat het toch echt een cakebox en geen compound is want dan had er 2/1 op de omdoos gestaan. Ook op Rubro.nl staat deze niet onder compound.

Er zijn inderdaad 2 versies van de Transbomber.
Degene hierboven is een compuund. De Compound Transbomber staat op de doos: Transbomber. Op de doorlont box staat op de doos: de Transbomber.

Er zijn inderdaad 2 versies van de Transbomber.
Degene hierboven is een compuund. De Compound Transbomber staat op de doos: Transbomber. Op de doorlont box staat op de doos: de Transbomber.

Neehoor, vorig jaar heeft Rubro ervoor gekozen om de Transbomber in twee verschillende fabrieken te laten maken. De ene fabriek gebruikte de naam ''Transbomber'', de ander de naam ''De Transbomber''. Beide versies waren een cakebox, dus geen compound. Voor zover ik weet zijn er dit jaar geen aanpassingen gedaan vanuit Rubro, dus het is geen compoundbox geworden. Misschien is de box op de foto van Sven zelf aangepast door de winkelier?

Mooi verhaal, ik kan alsnog met zekerheid zeggen dat het eerdere wat ik zei 100% klopt. Wat jullie er verder mee doen moeten jullie zelf weten! :)

Beste,

We hebben 2 versies binnen gekregen.

De versie met 1/1 is wel degelijk een compound box zoals atoombommetje al aan gaf.
De versie met 4/1 is er één met vier losse cakes.

Groetekes uit België

Beste,

We hebben 2 versies binnen gekregen.

De versie met 1/1 is wel degelijk een compound box zoals atoombommetje al aan gaf.
De versie met 4/1 is er één met vier losse cakes.

Groetekes uit België

Bedankt voor de opheldering, Pieter. Dit was mij niet bekend!

In dit filmpje Zie je op het einde 8 x de Transbomber tegelijk

In dit filmpje Zie je op het einde 8 x de Transbomber tegelijk

Back
Bovenaan