[Demo] Ano Milheeze 24-11-2018

Bedankt aan een ieder die ons allemaal voorziet van de nodige films en foto´s. Is een mooie en gezellige demo geweest zo te zien, top.

Die lasers mogen ze van mij wel weg laten. En ik hoef ook geen muziek te horen tijdens een vuurwerk finale. Beetje jammer..

Het gaat er ook niet alleen om wat wij freaks vinden, maar ook om de meeste normale klanten.... Persoonlijk vond ik het een keer anders om zoiets ook eens te zien.

Ik heb gisteren een prima demo gezien in Milheeze, waarvoor dank Ano Vuurwerk!

Een gezellig aangeklede showroom met voldoende dummie's en overige versieringen, leuke producten gezien op de demo (waarbij China Red beduidend beter presteerde dan voorgaande jaren!), een frietkraam aanwezig, een toffe finale op muziek inclusief lasers, goede parkeergelegenheid.. Ik heb me gister prima vermaakt.

De finale is voor iedereen verschillend, de een houd van muziek erbij, de ander niet, dat is persoonlijk. Ikzelf vind het vet, een toevoeging, de lasers ook zeker een toevoeging!

Nou, hierbij dan ook de finale door mij gefilmd :p.

Vind van de show wat je vindt maar de avond was zoals vanouds goed geregeld zoals hierboven goed verwoord!

Zet hem op de hoogste kwaliteit mogelijk, dat verhoogd bitrate en dus kwaliteit ook. Enjoy!

Vind lasers en muziek zelf wel mooi bij een finale. Maar dan wel wat meer om en om zoals bij de Broekhoff winkeliersdemo. Dus op het moment dat er vuurwerk is de lasers uit of laag en andersom.
Maar ook deze finale ziet er top uit hoor! Toch mooi dat winkeliers dit nog mogelijk maken :)

Inderdaad EdRaket0802, ieder zijn smaak, maar inderdaad mooi dat een winkelier zo'n demo neerzet. Dit zal toch wel een paar centen gekost hebben.

Persoonlijk vond ik het wel een mooie combi alleen waren de momenten zonder vuurwerk bij beide nummers soms te lang en dat was jammer.

Verder was het een heel goed georganiseerde demo die door de vele (ik denk) vrijwilligers in goede banen werd geleid, bedankt.

Back
Bovenaan