WTF Box

Hahaha wat een bak is dit. Misschien wel weer te mooi om waar te zijn. Snap dat het aantrekkelijk is voor de prijs van 40 euro en ik was ook van plan er 1 te bestellen maar daar zie ik nu van af.

Navraag gedaan bij Vuurwerktoppers, deze box komt 1 december weer online in alle vuurwerktoppers.nl webshops.

Haha wel raar als de dag nadat je hem besteld hebt, de webshop dicht gaat. Voelt een beetje als een scam, maar dat zal wel niet.

Benieuwd of deze in de juiste kwaliteit geleverd gaat worden en of er nog voorraad 1 december is (na de reuring hier)!

Je moet er wel minimaal 2 aan schaffen. En dan is het nog de vraag of die presteert zoals op het filmpje.
Zo ja ben je nog 80 euries kwijt.

Je moet er wel minimaal 2 aan schaffen. En dan is het nog de vraag of die presteert zoals op het filmpje.
Zo ja ben je nog 80 euries kwijt.

Ik heb het filmpje ook nog eens aandachtig bekeken, en ik denk, zeker als je er van uit gaat dat dit nog china filmpjes zijn ) gelijk hebt. Met twee ziet het er best leuk uit, maar ik denk dat hij solo niet echt hoge ogen gooit.

Ik heb het filmpje ook nog eens aandachtig bekeken, en ik denk, zeker als je er van uit gaat dat dit nog china filmpjes zijn ) gelijk hebt. Met twee ziet het er best leuk uit, maar ik denk dat hij solo niet echt hoge ogen gooit.

Nee is al geschoten in Nederland door caffereta zelf..

Back
Bovenaan